El Concello de Cervo compró 2.000 mascarillas para repartir en los centros educativos

La dirección de cada centro determinará cómo se distribuirán


CERVO / LA VOZ

El Concello de Cervo compró dos mil mascarillas higiénicas, tanto de tamaño infantil como estándar, que fueron entregadas a las direcciones del CEIP de Cervo, del CEIP Península da Paz y del IES Marqués de Sargadelos. Las encargadas de distribuirlas fueron las edilas de Educación y de Sanidade, Dolores García Caramés y Mali Méndez, respectivamente. «Nesta partida incluíron a maiores, tal e como explican, cen cubrebocas máis por centro, do material recibido do Ministerio de Sanidade, a través da Deputación Provincial», explican desde el Concello.

«Será a dirección de cada centro, que ten un perfecto coñecemento da realidade e das necesidades e particularidades da comunidade escolar, quen determine en cada caso o modo de proceder á hora de distribuír o material de prevención», explican las concejalas. El Concello destinó las 800 máscaras higiénicas restantes recibidas del ministerio al personal de Servizos Sociais o de Emerxencias, «que están en contacto directo coas persoas máis vulnerables ante esta pandemia».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Concello de Cervo compró 2.000 mascarillas para repartir en los centros educativos