Localizan en Viveiro las comunicaciones de nacimiento de Maruja Mallo y de Ramón Villar Ponte

Se encontrarone durante las labores de clasificación que se realizan en el juzgado


VIVEIRO / LA VOZ

La Xunta informó de la localización de las comunicaciones de nacimiento de la pintora Maruja Mallo y del político y periodista Ramón Villar Ponte durante las labores de clasificación, ordenación y descripción del archivo del Juzgado de Primera Instancia e Instrucción de Viveiro. Los documentos fueron trasladados al Arquivo Histórico Provincial de Lugo para su conservación y puesta a disposición de la ciudadanía.

«A comunicación ou manifestación de nacemento era un documento necesario para a inscrición no Rexistro Civil dos nenos e nenas que acababan de nacer. Estas inscricións, que inicialmente se facían nos concellos, pasaron a facerse nos xulgados a partir da Lei provisional de rexistro civil de 1870, que estivo vixente ata 1957», explican desde la Xunta: «Estaban obrigados a facer a presentación e declaración o pai, nai, parente máis próximo, facultativo ou parteira ou, no seu defecto, calquera persoa que o presenciase. De feito, este é o caso da declaración de nacemento de Maruja Mallo, que está asinada por un veciño da localidade».

Los documentos fueron localizados durante los trabajos del plan de expurgo «posto en marcha pola Xunta co obxectivo de desconxestionar as instalacións xudiciais e organizar a documentación de forma que quede catalogada e ordenada. Inclúe, ademais, a reorganización da documentación en caixas e a identificación de documentos anteriores a 1946 ou de interese histórico para o seu traslado aos correspondentes arquivos».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Localizan en Viveiro las comunicaciones de nacimiento de Maruja Mallo y de Ramón Villar Ponte