Por Viveiro pregunta por la Casa de Cultura y advierte del peligro de riada en Xunqueira

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

20 sep 2020 . Actualizado a las 14:13 h.

La agrupación local de Por Viveiro pregunta al concello por la Casa de Cultura, «cando vai entrar en funcionamento», el edificio acristalado situado en Lodeiro, «que agora, pódese ver, acumula na entrada unha morea de caixas de cartón que afea a visibilidade».

Bernardo Fraga, portavoz del grupo municipal de Por Viveiro, también advierte de la suciedad del río de Xunqueira, con el consiguiente peligro de riada.

«En Xunqueira o río volve estar cheo de maleza, o que pode provocarsituacións de novas inundacións na zona. Por isto, rogamos ao equipo de goberno que poña fin a esta situación, dado que este tramo do río, enténdese conforme as indicacións de Augas de Galicia, é de responsabilidade municipal», señalan desde Por Viveiro y adjuntan imágenes en las que se ve la maleza sobre el río.

Añaden, por otra parte, que «unha zona do Camiño Real de Vieiro, dende a Estacada ata a Escola de Vieiro, leva anos sen asfaltar e sen preparar. Cando ten o Goberno Municipal, pensado solucionar esta situación?». Desde Por Viveiro también demandan reuniones mensuales de seguimiento del PXOM y la limpieza de la calle Díaz Freijo.