Así fue la única actuación de una orquesta este verano en A Mariña

La Oca Band brilló en Ferreira do Valadouro entre las medidas de seguridad adoptadas por el coronavirus


o valadouro / la voz

El público, numeroso, que acudió el miércoles por la noche a Ferreira do Valadouro, tuvo la oportunidad de aguar la añoranza, la nostalgia de las verbenas que parecen tan lejanas en el tiempo. En rigor no asistieron a una verbena, sino a un espectáculo musical con el público sentado en sillas individuales guardando la distancia de seguridad entre grupos, pero se pudo ver sobre el escenario a una brillante orquesta, La Oca Band, que con su Historia da verbena repasó con música e imágenes la evolución desde los años cuarenta del siglo pasado hasta la actualidad de este evento, la verbena, que forma parte de la esencia festiva de Galicia. Fue, probablemente, la escenificación de lo que viene por delante en los próximos meses, obligados a convivir con el coronavirus y a adaptarse a la nueva normalidad.

«Houbo moita xente. Instalouse unha gran carpa para acoller todos os actos que houbo estes días de festas e encheuse. Ademais, fóra hai varios locais con terrazas e a xente aproveitou para ir a eles. Todo foi moi ben, entre estritas medidas de seguridade polo covid-19. Na entrada e saída da carpa houbo dúas persoas con dispensadores de hidroxel, que collían os datos persoais e o número de teléfono das persoas que entraban, por se se daba no futuro algún caso de coronavirus e había que chamalos. Toda a xente, obviamente, estaba con máscaras. O público estivo sentado en cadeiras individuais, con grupos tamén de ata seis cadeiras», señaló Francisco Pico, de Espectáculos Pico, representante en la zona de La Oca Band y de algunas de las mejores orquestas de Galicia.

«Cando a xente entraba na carpa incluso era acompañada aos lugares nos que se sentaba. Cando se levantaban para saír, no caso de que fosen volver máis tarde dábanlle a volta á cadeira para que non sentara outra xente, e se se ían definitivamente entón era desinfectada», añadió Pico, para sacar una conclusión: «Iso quere dicir que se poden facer cousas, espectáculos musicais, cumprindo con todas as garantías para que non haxa contaxios. En Galicia as verbenas e o ocio nocturno están suspendidos, así que non queda outra».

Fue, pues, un concierto en el que a juicio de Pico, el público disfrutó: «Non se podía bailar, pero a xente pasouno moi ben. Gustaron os temas, e acompañábanse con palmas, con movementos de brazos. A xente participou, pero gardando a separación, sen xuntarse. Non é que o diga eu. Foi un éxito rotundo, porque La Oca Aband teno moi ben montado, dende o repertorio da historia das verbenas, cos éxitos de cada época, ata as imaxes nas grandes pantallas e, por suposto, os protocolos de seguridade», concluyó Pico.

Pico: «Foron dúas horas de espectáculo, e ao final todo foron felicitacións»

Desde Espectáculos Pico no dudaron en considerar un éxito rotundo la actuación de La Oca Band en Ferreira: «Dende que o director e o arreglista da orquestra tiveron a idea de facelo pereceume moi axeitado. É unha orquestra moi coñecida e a selección de éxitos é moi acertada. Foron dúas horas de espectáculo, e ao final todo foron felicitacións», señaló Francisco Pico.

«Historia da Verbena»

En Historia da Verbena el público se involucra a través de las diferentes actuaciones que mezclan música, baile, canto y humor, en un espectáculo adecuado para todo tipo de público a cargo de nueve músicos multi instrumentistas de contrastada experiencia. En la Oca Band todos los integrantes cantan un repertorio que, en más del 25 %, son temas gallegos, además de incluir composiciones propias.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Así fue la única actuación de una orquesta este verano en A Mariña