El PSOE le reclama a Feijoo un plan de reconstrucción de A Mariña

Exige medidas urgentes ante la crisis industrial y de empleo


VIVEIRO / LA VOZ

«A Mariña lucense ten que ter unha atención especial nesta lexislatura que agora comezamos». El PSOE mariñano ya le ha puesto deberes al Gobierno de Núñez Feijoo, al que le pide con urgencia un plan de reconstrucción de la comarca. La secretaria provincial del PSdeG-PSOE, la burelense Patricia Otero, presentó este lunes en Viveiro una batería de iniciativas parlamentarias. Lo hizo acompañada de alcaldes y ediles de la comarca y del senador valadourense César Mogo.

Otero exige un plan con una estrategia de reactivación económica. Un plan consensuado con la oposición, con entidades locales de la comarca, con agentes sociales y económicos, con representantes del Ejecutivo gallego y de grupos parlamentarios. Este documento debe incluir un compromiso para activar un plan de industrialización, la potenciación del turismo con medidas de apoyo a la hostelería y a la restauración, apuesta por los sectores agrícola, ganadero, pesquero y forestal, y ayudas a autónomos y a pymes de la comarca, en otras medidas.

Patricia Otero: «Esta comarca sufriu en xullo maiores restricións sanitarias que o resto de Galicia»

«É necesario que se constitúa de forma urxente unha mesa de traballo», explicó Otero, que defendió que esta batería de iniciativas son peticiones de alcaldes y portavoces socialistas: «Esta chamada de auxilio materializouse, unha vez máis, a finais de xuño deste ano nunha multitudinaria manifestación en Burela convocada por UXT, CC.OO. e CIG, na que se reclamaba un futuro para A Mariña e se pedían melloras en infraestruturas, servizos, en sanidade, en educación, en industria, nos sectores primarios...». Cree que la crisis industrial y de empleo «que xa se viña vivindo na Mariña desde hai tempo, agravouse coa crise provocada polo covid-19, e mais se temos en conta que esta comarca sufriu ao longo de xullo deste ano maiores restricións sanitarias que o resto de Galicia. Hai que lembrar que a Xunta decretou a principios dese mes o peche dos accesos ao distrito sanitario da Mariña (por certo, medida empregada pola Xunta unicamente para esta comarca) e posteriormente limitou esa restrición só a Burela, provocando grandes perdas económicas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE le reclama a Feijoo un plan de reconstrucción de A Mariña