A Mariña registra 21 positivos por coronavirus y 25 altas en 24 horas; hay 165 casos activos

Desde que fueron detectados los brotes de Xove y Burela se han realizado más de 3.000 PCR en la comarca

Colas para PCR en el Hospital Público da Mariña, en Burela, este miércoles
Colas para PCR en el Hospital Público da Mariña, en Burela, este miércoles

Burela / La Voz

21 nuevos casos positivos de coronavirus y 25 altas es el balance que dejan las 24 últimas horas en A Mariña. Según información facilitada por el Servizo Galego de Saúde este jueves a primera hora de la tarde, los nuevos casos detectados por la Plataforma de Vixilancia e Control Epidemiolóxica y por los Servizos de Medicina Preventiva e Saúde Pública del Sergas elevan a 165 el número de casos activos dentro del brote detectado en la comarca.

La mayoría de los afectados se encuentran asintomáticos o presentan un cuadro clínico leve. Están obligados a guardar una cuarentena de 14 días para evitar contagios. En el Hospital Público da Mariña hay ingresadas en este momento 5 personas (todas en planta), que presentan una evolución favorable. Además, las personas que dieron negativo en los test permanecen en seguimiento en sus domicilios, asesoradas por la Plataforma de Vixilancia Epidemiolóxica y los Servizos de Medicina Preventiva e Saúde Pública do Sergas. 

Desde que el pasado 23 de junio se tuvo conocimiento de un caso en Xove que destapó el brote, el Sergas ha realizado más de 3.000 PCR en la comarca para tratar de delimitar los focos y poner fin a los contagios. La misma fuente señala que los nuevos positivos que se han producido están relacionados con el brote que rápidamente se extendió a Burela, el municipio que hasta ahora ha registrado la mayor cifra de afectados. Una circunstancia que, según el Sergas, «permite seguir a garantir a trazabilidade dos casos e continuar na mesma estratexia de busca activa de contactos e realización de todas as probas necesarias de forma precoz para cortar canto antes a transmisión e conter o brote».

«Desde a detección do primeiro positivo, activouse de forma inmediata o protocolo de seguimento e realizáronse as probas PCR a todos os contactos estreitos das persoas que deron positivo, actuacións que se seguen a desenvolver nestes momentos, pois tanto a Consellería de Sanidade como o Servizo Galego de Saúde seguen a investigar e a rastrexar todos os contactos dos novos positivos, así como a adoptar todas as medidas necesarias para o eficaz control do brote», manifiesta.

«No caso concreto do brote que está a afectar ao distrito sanitario da A Mariña, dicir que tanto o Hospital Público da Mariña como os centros de saúde da comarca están a realizar un esforzo importante para detectar calquera novo caso e, ademais, dunha forma moi rápida para acotalo canto antes, aínda que nestes momentos está controlado», añaden desde el Sergas. «Hai que destacar, tamén a capacidade asistencial e resolutiva do Hospital Público de A Mariña e dos centros de saúde para asumir con todas as garantías esta situación, como xa o demostrou nos momentos máis duros da pandemia, tanto no aspecto diagnóstico como no tratamento e seguimento. A súa actuación complétase co apoio do Servizo de Microbioloxía do HULA, co que traballan de forma conxunta, coordinada e continuada de 8 da mañá a 10 da noite, e se é necesario, prolongando a súa actividade o tempo necesario; así como co importante e intenso traballo do Servizo de Vixilancia Epidemiolóxica da Xefatura Territorial de Sanidade no seguimento dos contactos, que está a permitir unha actuación moi rápida e eficaz na detección e control dos contactos das persoas afectadas», continúan.

Sanidade reitera que en el teléfono gratuito 900 400 116 se pueden consultar dudas o síntomas leves de coronavirus.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

A Mariña registra 21 positivos por coronavirus y 25 altas en 24 horas; hay 165 casos activos