La Xunta Electoral de Galicia considera que en A Mariña se dan las condiciones para poder votar

El órgano responde así a una denuncia presentada por En Marea-Compromiso por Galicia-Partido Galeguista-Marea Galeguista

Mesa electoral en Xove en las autonómicas del 2016
Mesa electoral en Xove en las autonómicas del 2016

Viveiro / La Voz

La Xunta Electoral de Galicia considera que en A Mariña en este momento se dan las condiciones para poder votar. Así se lo explican al representante de En Marea-Compromiso por Galicia-Partido Galeguista-Marea Galeguista, que había denunciado la situación. La Xunta Electoral de Galicia entiende que "mentres as actividades administrativas, económicas e sociais se desenvolvan con normalidade esta Xunta Electoral de Galicia non entende afectadas as condicións do proceso electoral, a salvo do que poida acordarse, se é o caso, polas autoridades sanitarias. O sistema normativo vixente asegura o papel das administracións electorais e, no seu caso, dos xulgados e tribunais do contencioso-administrativo e da xustiza constitucional na tutela do correcto desenvolvemento do proceso electoral".

Aún así, la Xunta Electoral de Galicia explica que no le corresponde pronunciarse sobre la suspensión de las elecciones en A Mariña: "A Xunta Electoral de Galicia, á vista dos escritos e alegacións presentadas, en relación coas consultas que lle foron remitidas sobre as condicións do exercicio dos dereitos de sufraxio activo dos cidadáns da Mariña Lucense, recorda que os procedementos previstos na Lei Orgánica de Réxime Electoral Xeral e na Lei de Eleccións ao Parlamento de Galicia son o marco xurídico que garante, a través do exercicio das competencias das Administracións Públicas, estatal, autonómica e local, a efectividade dos seus dereitos de participación política. Non corresponde a esta Xunta Electoral pronunciarse sobre a suspensión das eleccións na Mariña Lucense".

Contra esta decisión, Marea Galeguista y los partidos que suma a su coalición pueden presentar un recurso de alzada ante la Junta Electoral Central, que debería llevarse a cabo —en caso que los recurrentes lo deseen— antes de las 11.30 horas de mañana. La Marea Galeguista que encabeza Pancho Casal anunció que ya estaba preparando el recurso de alzada contra la resolución de la Xunta Electoral de Galicia.

 

Las personas confinadas por prevención podrán votar en A Mariña

MIGUEL SANDE

El PSdeG suspende mítines y todos los actos de campaña en la provincia de Lugo y el Bloque pide que se supriman las elecciones en la comarca lucense

Las personas que estén confinadas en cuarentena en A Mariña por prevención podrán ir a votar el próximo domingo, 12-J, extremando las precauciones y solo podrán salir por ese motivo. Ayer eran más de 600 las personas confinadas en la costa lucense, pero este número varía de un día a otro y previsiblemente disminuya en las próximas jornadas con las medidas de aislamiento impuestas por Sanidade. Quienes no podrán ejercer el voto serán los casos positivos ya confirmados; tampoco aquellas personas que presenten síntomas, aunque estén pendientes del diagnóstico, por lógica precaución.

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
12 votos
Comentarios

La Xunta Electoral de Galicia considera que en A Mariña se dan las condiciones para poder votar