«A ampliación da EDAR de Viveiro mellorará a ría»

Infraestruturas contrata una obra que durará 18 meses y costará casi 3 millones

Parte de la ría de Viveiro, desde el mirador de A Insua
Parte de la ría de Viveiro, desde el mirador de A Insua

viveiro / la voz

Augas de Galicia, departamento de la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, ha firmado con Espina y Delfín el contrato de la mejora y ampliación de la EDAR (estación depuradora de aguas residuales» de Viveiro. «Preto de tres millóns de euros» costará una obra que durará 18 meses, si se cumplen los plazos.

«Contribuirá a obter unha mellora significativa da calidade da auga da ría, que se traducirá, tamén, no resultado das analíticas sanitarias que presentan praias como a de Celeiro», señalan desde la consellería que preside Ethel Vázquez. Y se explican apuntado que aumentará «a capacidade e mellorará o grao de depuración previo ao emisario de todas as augas residuais de Viveiro, incluídas as do núcleo de Celeiro, que actualmente non van á depuradora». Paralelamente, «solucionaranse os problemas detectados na actual depuradora, que xestiona o Concello, pois as deficiencias na conservación e mantemento fan que a capacidade de depuración real sexa menor da inicialmente prevista».

La Xunta la define como «estratéxica» porque incrementará «nun 50%» la capacidad de la actual y «permitirá atender 23.700 habitantes, deixando cubertas as necesidades de depuración de Viveiro para as próximas dúas décadas». También prepara el saneamiento de Celeiro.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

«A ampliación da EDAR de Viveiro mellorará a ría»