Acuerdo unánime de los alcaldes: exigen a Alcoa que rectifique

Plantean medidas para que la factoría siga activa y en caso de que no den fruto propone que el Estado valore la intervención


viveiro / la voz

La reunión promovida por el presidente de la Mancomunidad, Fran Cajoto, celebrada anoche, dio sus frutos y salió con el acuerdo unánime de los representantes de todos los ayuntamientos de A Mariña de reclamar a Alcoa que desista de sus planes de desmantelar parte de la fábrica de San Cibrao.

«A factoría precisa un plan de viabilidade a longo prazo cun marco estable e que a multinacional cumpra os seus compromisos. As subvencións ou primas con diñeiro público son aportadas entre todos os contribuintes e debemos esixir inversións e garantía de emprego estable e de calidade. Calquera solución debe partir da premisa inexcusable da garantía de emprego a longo prazo», dice el manifiesto rubricado por los alcaldes, que incluye los siguientes exigencias:

«A multinacional Alcoa abandone o plan de desmantelamento da factoría de aluminio e rectifique no proceso de parada de cubas electrolíticas; se convoque de forma urxente a Mesa Multilateral de Alcoa San Cibrao composta polo Goberno de España, Xunta, Alcoa, comité de empresa e sindicatos con representación, para avanzar nunha solución definitiva para a factoría; que o Goberno do Estado no marco das súas competencias aprobe con carácter urxente unha tarifa eléctrica que recolla o contido das alegacións presentadas na tramitación do Estatuto de Electrointensivas que garanta un prezo estable e competitivo e consolide os empregos na multinacional Alcoa e auxiliares».

Las exigencias siguen, reclamando a la Xunta que «incentive a renovación e mellora da planta e dos procesos industriais tanto en materia medio ambiental coma en novas tecnoloxías con entes coma o IGAPE»; que en el caso de que estas medidas no sean suficientes para garantizar la continuidad de Alcoa, que el Gobierno estudie la intervención en la empresa, y que el Estado retome «a necesidade de autorización administrativa previa para tramitar os ERES, de forma que se fixe o obxectivo na garantía do emprego». Por último, expresan su apoyo a los trabajadores.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Acuerdo unánime de los alcaldes: exigen a Alcoa que rectifique