«Co de Alcoa xuntouse a tormenta perfecta e o Goberno fai oídos xordos»

Los alcaldes de Xove y Cervo, muy críticos con la indiferencia del ejecutivo central


viveiro / la voz

«A situación de Alcoa é complicada, xa o sabíamos, non nos pillou de sorpresa. Agora xuntouse a tormenta perfecta, a baixada do prezo do aluminio, a parálise do mercado e a sobreprodución. Este momento podía chegar e, de feito, parece que chegou; a irresponsabilidade do Goberno é total facendo oídos xordos a todo isto, co Estatuto sen aprobar despois de ano e medio». Son palabras del alcalde de Xove, Demetrio Salgueiro, tras saber que Alcoa ha convocado para mañana al comité en Lugo a una reunión de urgencia. Ahí les adelantarán medidas que tomará la multinacional, incluidas las laborales. El propio Demetrio Salgueiro mantuvo contacto con la fábrica ayer.

«Espero que estas medidas afecten o mínimo posible en especial aos traballadores e que se poida resolver se o Goberno se pón máns á obra, porque do contrario, se veñen mal dadas, imos sufrilo todos. Tamén creo que no PSOE de Lugo non tomaron en serio os anuncios da empresa e as reivindicacións dos traballadores», señalaba el regidor de Xove.

El alcalde de Cervo, el también popular Alfonso Villares, se manifestaba igualmente crítico: «O Goberno central ten que comprometerse dunha vez, chámese como se chame. É fundamental no caso de Alcoa unha tarifa eléctrica e non a hai porque este Goberno non quere. E, xa o dixen máis dunha vez, ou despertamos dunha vez os mariñáns ou non hai nada que facer. Se falamos todos do mesmo, vale; se defendemos todos aos traballadores e o tecido industrial desta comarca, vale, senón cavamos a tumba».

Los dos mandatarios locales de Xove y Cervo, donde se asienta el complejo industrial de Alcoa en A Mariña, se mostraron una vez más muy críticos con la pasividad del Gobierno central.

Desde el comité de empresa su presidente, José A. Zan, de CC.OO. comentaba: «Pues ya te puedes imaginar la sensación que tenemos después de recibir la convocatoria de este encuentro para mañana; desde el comité venimos advirtiendo desde hace tiempo que se necesita un marco estable para la energía».

La cita mañana será en Lugo de 12 a 14 horas. Ahí se conocerá, con toda seguridad, la idea de los mandatarios de Alcoa; qué medidas tomarán en la fábrica, qué ajustes o reajustes. Cómo afectará a la plantilla de trabajadores.

«La situación es insostenible», es la frase marcada en negrita en el comunicado de ayer del presidente de Alcoa en España. Desde la empresa también llamaron a los dos alcaldes, les informaron, aunque no están convocados.

«O Goberno central ten que comprometerse dunha vez. E os mariñáns ou despertamos dunha vez ou non hai que facer»

Alfonso Villares

«Desde el comité de empresa venimos advirtiendo desde hace tiempo que se necesita un marco estable para la energía»

José A. Zan, CC.OO.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

«Co de Alcoa xuntouse a tormenta perfecta e o Goberno fai oídos xordos»