O Vencello le reprocha al Concello de Burela la falta de ayudas a vecinos y empresas

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

Xaime Ramallal

La asociación vecinal pide más transparencia en la gestión municipal y critica la improvisación en el cambio del mercado semanal

20 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Desde la asociación vecinal O Vencello de Burela lamentan que el Concello, en plena crisis del covid-19, «aínda non ten ditaminado ningunha medida tanxible de apoio a veciños, autónomos, comerciantes e industriais (..) a pesares de terllo solicitado en varias ocasións dende esta e outras asociacións. Exemplo destas medidas solicitadas son a moratoria da taxa do lixo para os locais que permaneceron pechados pola corentena ou a rebaixa de taxas abusivas coma a da ocupación de vía pública para a construción, cuxa presión fiscal é desorbitada, sendo de ata trinta veces superior á doutros concellos veciños».

Desde O Vencello insisten en que a pesar de que Burela es un referente en varios sectores económicos y es el núcleo urbano de mayor densidad de población de la comarca, no hay total transparencia en las gestiones del Gobierno local: «Unha mostra desta opacidade é a referida ao expediente de contratación do servizo de recollida de lixo e de limpeza viaria. Carecemos de información sobre esta adxudicación a pesares de tela solicitado por escrito no Concello hai máis dunha semana e tampouco figurar dito contrato no portal de transparencia municipal».

Piden una ordenanza de las terrazas de hostelería

Desde O Vencello piden que se apueste por el comercio local y de proximidad. Con respecto a la decisión de cambiar el mercado semanal a la zona de Torrentes, creen que debería imperar «o diálogo, a axuda e a cooperación, e non a improvisación con medidas prepotentes». El colectivo demanda la redacción de un reglamento del mercado semanal y también una ordenanza de las terrazas de hostelería. «Resúltanos curioso que agora o señor alcalde se lembre da existencia de Torrentes cando o proxecto da unidade de actuación desta zona leva aprobado dende hai 15 anos. A día de hoxe este proxecto urbanístico está sen rematar. A conta de liquidación dese proceso está pendente de resolver, así como a execución de varias sentenzas firmes, coma a do 2015 na que se obriga ó Concello a facer unha nova reparcelación (..) Os propietarios están pendentes da ubicación definitiva das súas parcelas e da resolución do proceso».