El PP censura al Gobierno por tener a Alcoa San Cibrao «18 meses en punto morto»

Insisten en que «só hai unha solución», electricidad más barata

Un trabajador de Alcoa San Cibrao en la planta de electrolisis
Un trabajador de Alcoa San Cibrao en la planta de electrolisis

viveiro / la voz

A la «absoluta inacción do Goberno» atribuyen cargos estatales, provinciales y mariñanos del PP que la fábrica de Alcoa en San Cibrao permanezca «en punto morto dende hai 18 meses». En su opinión, «só hai unha solución, que o Executivo de Sánchez aprobe un estatuto que recolla as modificación plantexadas nas alegacións presentadas para que a empresa poida competir no mercado e garantir así a súa viabilidade e o mantemento da produción e dos empregos que xera de xeito directo e indirecto».

De la situación de Alcoa y de las «continuas alarmas sobre a súa viabilidade» habló el PP en una reunión telemática en la que participaron los diputados y senadores Jaime de Olano, García Díez, José Manuel Barreiro y Rosa Arza, la presidenta provincial Elena Candia, los alcaldes Demetrio Salgueiro (Xove), Alfonso Villares (Cervo) e Jesús Novo (O Vicedo) y los portavoces locales Óscar Rodríguez (Viveiro) y Manuel Rouco (Burela).

Según los populares, el futuro de Alcoa pasa porque el Estado «aprobe unha tarifa eléctrica» que rebaje sus costes de producción ya que «o prezo da electricidade é un 50 % máis elevado que en Francia ou Alemania».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PP censura al Gobierno por tener a Alcoa San Cibrao «18 meses en punto morto»