«Unha Copa da Mariña enchería os campos»

i. d. r. VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

Santi M. Amil

El futbolista focense Xusto creó un trofeo virtual y ahora se pregunta si es posible llevarlo a la realidad

02 may 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Del aburrimiento durante el confinamiento del focense Xusto Pardeiro ha surgido una iniciativa que parece ser del agrado de los aficionados mariñanos y que incluso puede suponer un buen empujón económico para los equipos de fútbol mariñanos cuando se supere la pandemia y el público pueda volver a las gradas. «Se se fai real, unha Copa da Mariña enchería os campos, seguro», razona el central del Silva coruñés, en Tercera División, que a través de su Twitter organizó un campeonato entre todos los conjuntos mariñanos con encuentas que rondaron el millar de votos tuiteros.

«Foi algo de coña, pero moitos clubs o tomaron en serio e compartiron a iniciativa, que se fixo moi viral. Nas semifinais xa participaron unhas 800 persoas, e na final, que lle gañou o Folgueiro ao Mondoñedo foron 930», explica un hombre convencido de la viabilidad del certamen.

«Case todos os equipos da Mariña se enfrontan en pretempada. Se das un aliciente como un trofeo ía ser moi bonito porque hai moito que non se ven partidos como aqueles vellos Viveiro-Xove ou Burela-Foz», razona un jugador de 32 años que la próxima campaña seguirá con el Silva en Tercera. «Tras cinco anos no Vilalbés, aquí sentinme valorado e importante. Só me perdín dous partidos: un por sanción e outro por lesión», explica un defensa con pasado en Viveiro y Foz que actuó en 24 encuentros, todos ellos de titular, y anotó un gol.