Acisa Ribadeo: «O noso orzamento xa non serve; necesitamos axuda»

Los veteranos del Ribadeo FC donan a la patronal 1.200 euros y mil mascarillas e Iriarte traslada al Concello un paquete de 15 propuestas y actividades para los próximos meses


ribadeo / la voz

La asociación de comerciantes de Ribadeo (Acisa) ha decidido que tampoco cobrará la cuota del mes de mayo a sus socios, como hizo con la de abril, y además estudiará establecer unas medidas excepcionales de pago por lo menos hasta el mes de septiembre. La preocupación en Acisa por la incertidumbre económica es grande y el presidente, Francisco Iriarte, desveló que han trasladado al Concello un paquete de quince propuestas y actividades a desarrollar en los próximos meses, enfocadas no solo a las ayudas a empresas sino también al fomento del consumo local.

«Creemos que Acisa ten un papel fundamental, pero para realizalo necesitaremos tamén axuda económica, sen ela nada do que propoñemos se poderá facer. Os nosos orzamentos xa non serven, estamos a perder ingresos e facendo fronte a gastos tamén excepcionais, por iso a colaboración das administracións faisenos imprescindible. Pedimos ao Concello de Ribadeo, á Deputación de Lugo e á Xunta de Galicia que se involucren e fagan un esforzo orzamentario connosco, e co resto de asociacións como a nosa, para que os que máis coñecemos as necesidades de comercio e da hostalería poidamos poñernos a traballar canto antes en medidas e actividades nun ano que xa é excepcional e atípico», señaló Iriarte.

Y una de estas ayuda, más valiosa si cabe por inesperada, le acaba de llegar de la asociación de veteranos del Ribadeo FC, consistente en una donación de mil mascarillas higiénicas y de 1.200 euros para la realización de campañas que fomenten el consumo en los establecimientos asociados.

Iriarte destacó la importancia del gesto, sin duda significativo, por el esfuerzo que supone para la asociación de veteranos del Ribadeo FC donar 1.200 euros, «que investiremos en premios en futuras campañas de dinamización comercial e hostaleira, para que revertan integramente nos nosos asociados e asociadas». Por su parte, desde la asociación de veteranos manifestaron: «Esta doazón non é mais que un pequeno agradecemento a Acisa como unha das entidades que anualmente nos axuda no noso torneo en Ribadeo así como ás decenas de comercios e locais hostaleiros, que tamén o fan posible coas súas achegas e colaboracións».

Por otro lado, en lo que queda de semana Acisa distribuirá entre negocios asociados y personal de servicios esenciales 800 mascarillas que fueron adquiridas por la patronal a través de la Federación Galega de Comercio. A estas seguirán las mil donadas por los veteranos del Ribadeo FC y el nuevo pedido que realizará Acisa para repartir cuando la situación se vaya normalizando. Y realizará nuevos pedidos para proveer gratuitamente a los negocios.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Acisa Ribadeo: «O noso orzamento xa non serve; necesitamos axuda»