La Plataforma das Auxiliares de Alcoa llaman a los empleados a manifestarse el 26

Anima a secundar la movilización que convoca en Lugo el comité de empresa de San Cibrao


viveiro / la voz

La Plataforma Coordinadora de Traballadores das Auxiliares de la fábrica de Alcoa en San Cibrao hace público «un chamamento a todos/as traballadores/as das empresas auxiliares a secundar a manifestación» que se celebrará este día 26 en Lugo.

En nombre de los más de 800 empleados de cerca de una veintena de firmas que dicen representar, expresan «o noso total apoio» a la movilización convocada por el comité de Alcoa este miércoles en la capital de la provincia. A través de un comunicado, la citada plataforma subraya que en plena «recta final do proceso de alegacións ao estatuto das empresas electrointensivas, debemos mandar unha mensaxe forte e clara ao Goberno do Estado para que atenda as alegacións feitas dende os diferentes sindicatos».

También quieren «agradecer o convite realizado pola Vicepresidencia da Deputación de Lugo a participar na reunión conxuntamente co comité de Alcoa», porque así está «recoñecendo á representación dos traballadores/as das empresas auxiliares de Alcoa». Y expresan «o noso agradecemento ao comité de Alcoa por poñerse en contacto con ós para secundar dita manifestación», declarándose convencidos de que «a unión daranos a forza».

La manifestación de este 26 comenzará en Lugo a las 10 de la mañana. Para asistir, el comité de Alcoa San Cibrao anota en el 982 555 500, extensión 1179.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Comentarios

La Plataforma das Auxiliares de Alcoa llaman a los empleados a manifestarse el 26