CIG denuncia que empleados de Muebles Hermida de Lourenzá reclaman tres meses de salarios y atrasos

La Voz LOURENZÁ / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Este jueves hubo una concentración y el próximo día 28 se celebrará la tercera

21 nov 2019 . Actualizado a las 21:38 h.

La sección sindical de CIG en la fábrica de Muebles Hermida I S.A. de Lourenzá emitió un comunicado para informar que este jueves trabajadores de la firma se concentraron por segunda vez para reclamar que les abonen los salarios pendientes. Afirman que la deuda asciende a tres mensualidades «e que en breve serán catro», además de los atrasos del convenio. La CIG ha convocado una tercera concentración el día 28. «A situación é dobremente frustrante porque realmente vemos que hai carga de traballo, mesmo contratan xente por empresas de traballo temporal e nos amosan a necesidade de facer horas extras. Pero a mala xestión fai que non se atendan debidamente eses pedidos ou que os erros na produción aumenten considerablemente os custes da mesma», indica Manolo Franco, presidente del comité de empresa, que afirma que sobre esta situación han llamado la atención de la empresa sin que ésta tomara cartas en el asunto.

Cree que la única opción es que la dirección de la empresa «acepte algunha das ofertas de compra que afirma ter para que esta situación mude. Cómpre que tome as rendas alguén que poida asumir as débedas coa plantilla, que invista en facer o mantemento da maquinaria e faga os cambios necesarios no proceso produtivo para facelo rendible». «Na concentración de hoxe (por ayer) a xente amosou o seu fartazgo polo que é posible que, a pesar de non contar polo momento co apoio da totalidade do comité, demos en solitario un paso máis cun novo e máis contundente calendario de mobilizacións».

Las mismas fuentes indican que la empresa cuenta con unos 95 empleados, además de otros 10 de ETTs. Ayer no fue posible conocer la versión de la dirección de la empresa sobre este asunto.