El PP provincial reclama al Gobierno central medidas para garantizar el futuro de Alcoa


viveiro / la voz

Representantes del PP de A Mariña y de la provincia se reunieron ayer para reclamar al Gobierno central medidas necesarias para garantizar el futuro de Alcoa en San Cibrao y el empleo de más de mil trabajadores.

En dicha reunión los populares aprovecharon «para revisar os principais temas de interese para a comarca e traballar de cara á vindeira cita electoral do 10-N», explicaron.

«Alcaldes, portavoces, deputados, senadores e outros cargos orgánicos do partido traballamos durante a xuntanza nas accións a desenvolver en defensa do futuro de Alcoa-San Cibrao. Na xuntanza púxose de manifesto a total sintonía dos representantes dos traballadores e dos alcaldes populares en canto á urxencia de que sexan adoptadas as medidas políticas necesarias por parte do Goberno, o único que pode tomalas, para fixar prezos asumibles da enerxía eléctrica para grandes consumidores como Alcoa».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP provincial reclama al Gobierno central medidas para garantizar el futuro de Alcoa