Comité de Alcoa y alcaldes llevarán las movilizaciones a los concellos

Piden a comerciantes y empresarios que se sumen y cierren en cada concentración


cervo / la voz

Comité de empresa de Alcoa y alcaldes y alcaldesas de A Mariña (en algunos casos éstos delegaron) se reunieron ayer en la fábrica de San Cibrao y acordaron llevar las movilizaciones a los concellos para implicar también a la ciudadanía.

El comité emitía un comunicado tras la reunión en este sentido:

«Na reunión entre os alcaldes da Mariña e o comité de empresa de Alcoa acordouse iniciar un calendario de concentracións na defensa da fábrica de San Cibrao. Concentracións que se realizarán en varios concellos da Mariña. O obxectivo é implicar á cidadanía na defensa do motor económico da comarca dos últimos 40 anos».

«As concentracións, que son convocadas baixo o lema de “Peches non: enerxía solución - Por un futuro para a Mariña”, realizaranse en mércores alternos, cada 15 días, de 8’30 a 9 da noite. A primeira concentración será o vindeiro día 9 na praza do concello de Xove, o máis directamente implicado. Concentración á que convocamos a tódolos

veciños da Mariña. Na mesma anunciarase o día e lugar da seguinte mobilización», añade en su comunicado el comité de empresa de Alcoa San Cibrao.

Llamada al comercio

Comité y alcaldes hacen igualmente un llamamiento al comercio para que se sume a las concentraciones con cierres puntuales cada día.

«Na reunión tamén se acordou solicitar do comercio e negocios do concello no que se realice a concentración que pechen durante esa media hora apoiando a reivindicación». La concentración de mañana será a la entrada de la fábrica.

Debate, hoy en San Cibrao

Hoy a las 19.30 el Foro Económico da Mariña organiza un debate sobre la situación de Alcoa. En la casa de cultura de San Cibrao. Participan los alcaldes de Cervo, Burela y Barreiros.

Pleno en Viveiro

Anoche en el pleno de Viveiro PP y BNG presentaban sendas mociones en defensa del empleo en el complejo industrial de Alcoa en A Mariña lucense.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
9 votos
Comentarios

Comité de Alcoa y alcaldes llevarán las movilizaciones a los concellos