Rafa Casanova considera engañosa la derrota del Ribadeo


En la tercera jornada de Preferente Galicia, el Ribadeo FC se estrenó el domingo como local jugando en el campo de As Valgas, en San Miguel de Reinante, en un peregrinaje que se prolongará toda la primera vuelta por las obras que se ejecutan en el Pepe Barrera. Sufrió una inesperada derrota (1-3) contra el San Tirso, que llegaba con cero puntos y ningún gol a favor. Pero el resultado es totalmente engañoso, ya que el Ribadeo tuvo claras opciones de remontar el 0-3 del que llegó a disfrutar el San Tirso en el minuto 74, un San Tirso que apenas tiró tres veces a gol.

El entrenador ribadense, Rafa Casanova, vio así el encuentro: «Na primeira parte, quitado un tiro deles que foi ao pau, creo que tivemos o dominio completo do partido. Contabilizamos ata dez chegadas á área pequena, con moitísima claridade. Na segunda parte, cando encaixamos o 0-1, no minuto 49, tivemos 20 minutos nos que estivemos noqueados. Non sei ben que pasou, e encaixamos só un gol aínda que puideron ser máis. Pero despois do 0-3, no minuto 74, reaccionamos. No 76 metemos o 1-3 e tivemos un dominio tan claro que pensei que en quince minutos iamos remontar. Tivemos seis ou sete man a man co porteiro, pero non estivemos acertados; algunha vez quitaron o balón baixo os paus e outras salvounas o porteiro».

«O resultado é moi enganoso. Non podo estar satisfeito, pero valoro moito a reacción do equipo, que do 0-3 en quince minutos puido perfectamente remontar», añadió Casanova.

Sobre el hándicap de jugar en As Valgas, añadió: «Para nós é como xogar fóra. Ponnos en igualdade co rival, pero é algo co que xa contabamos. O domingo xogamos fóra e dentro de quince días farémolo na casa, pero non sabemos en que campo».

Pese a este mal arranque de campaña, con solo un punto en tres partidos, Casanova se muestra tranquilo: «Estou contentísimo co cadro de xogadores, moi equilibrado. Temos a baixa de Mauro Poratti, que é un xogador clave, e o domingo non xogou Coki por non arriscar, pero temos moi bo equipo. Certo que só levamos un gol a favor, metido por un central, pero os goles chegarán, sen dúbida», concluyó el entrenador ribadense.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Rafa Casanova considera engañosa la derrota del Ribadeo