«Xogar fóra de Ribadeo ata xaneiro non nos beneficia loxicamente»

El técnico afirma que «as sensacións son boas e estou moi contento co traballo dos xogadores»

i. d.
ribadeo/la voz

Rafa Casanova, entrenador del Ribadeo CF, se mostraba optimista a pesar de todas las dificultades que se presentan esta temporada, la más importante, las obras que se están ejecutando en el estadio municipal Pepe Barrera que impiden a los ribadenses jugar en su campo hasta enero probablemente. Por eso los partidos «de casa» deberán de disputarlos en campos próximos. Este domingo será en el campo de San Miguel de Reinante, en Barreiros, a las 18.30 horas. Se hace una llamada a la afición para que apoye y acompañe al equipo en este esfuerzo mayor.

«Ter que xogar sempre fóra debido ás obras, en campos que non conoces, bo non é, lóxicamente. Estamos en igualdade de condicións sempre cos equipos rivales, pero non obstante as sensacións son boas, en líneas xerais; estou moi contento coa pretemporada e co traballo que están realizando os xogadores», declaraba ayer a La Voz el técnico del conjunto ribadense.

«Oxalá mañá veña a vitoria»

En las dos primeras jornadas, disputadas fuera por parte del Ribadeo, el equipo logró un valioso punto. Mañana ante el San Tirso puede ser una buena ocasión para que llegue la primera victoria. «Oxalá que sexa así, que veña a victoria -señala Rafa Casanova-; que o San Tirso vaia de último ou non de momento tampouco importa demasiado, van dúas xornadas e isto acaba de empezar. Polo momento son seis puntos os disputados e seis puntos son seis puntos, que ao mellor ao final si son importantes, pero bueno esto está empezando».

«Ata o ano que vén, ata xaneiro, non contamos con poder xogar no Pepe Barrera; mentres, seguiremos traballando como ata agora, con todas as ganas e, xa digo, con moi boas sensacións polo momento», recalcaba Rafa Casanova. La de mañana en San Miguel será una buena ocasión para que los aficionados apoyen a su equipo, dadas las desventajas con que empieza esta campaña el Ribadeo.

Los ribadenses se enfrentarán al San Tirso el domingo 8 a las 18.30 en el campo de Reinante; esperan contar con apoyo de la afición

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

«Xogar fóra de Ribadeo ata xaneiro non nos beneficia loxicamente»