El BNG sugiere espacios públicos con «protección e vixiancia» para la movida juvenil en Viveiro

Tercia en el problema de convivencia que denunciaron vecinos y que el Concello intenta controlar


viveiro / la voz

De un «grave problema de convivencia» alerta la Asociación de Veciños Casco Antigo de Viveiro, que denuncia «vandalismo» durante la movida nocturna en el entorno de determinados locales hosteleros que se saltan las normas. Desde el Concello, el gobierno socialista lo reconoce y apela a todos para solucionarlo procurando conciliar intereses. Y el BNG tercia en el asunto proponiendo a la corporación municipal medidas para «protexer e revitalizar» la zona vieja. Entre ellas, sugiere «habilitar espazos públicos, coa protección e vixiancia necesaria para as xuntanzas de esparcemento da mocidade».

Se completaría con «campañas de concienciación» dirigidas a los jóvenes, con idea de «conciencialos sobre o uso responsábel dos espazos públicos».

La concejala nacionalista Miriam Bermúdez también se declara partidaria de elaborar una ordenanza «de protección contra a contaminación acústica, na que se limiten as actividades xeradoras de ruído nocturno e se declaren as rúas máis conflitivas do casco histórico ‘zona acusticamente saturadas’».

Paralelamente plantea «promover e facilitar a apertura de negocios que desenvolvan actividades comerciais e económicas compatíbeis coa habitabilidade do casco». A mayores, «para darlle a máxima transparencia sobre as licencias concedidas aos locais de ocio nocturno», se decanta por hacerla pública en la página web del Concello.

Para el Bloque viveirense, las quejas ciudadanas por los trastornos de la movida nocturna surgen «por determinados locais de ocio nocturno que infrinxen sistematicamente os horarios de peche e/ou realizan actividades non autorizadas». Esos «incumprimentos están a provocar efectos negativos na saúde da veciñanza e supoñen un grave prexuízo para a súa calidade de vida». En su opinión, «o desprezo duns poucos polas normas de convivencia provoca un desequilibrio na balanza que fai incompatíbel a convivencia entre a veciñanza do casco e os intereses dalgúns hostaleiros nocturnos». Esos «abusos e excesos provocan a expulsión do casco dos residentes, facendo que esmoreza».

«É inadmísibel -añade el BNG- que o goberno municipal se escude nunha normativa municipal desactualizada para non actuar frente a este grave problema de convivencia». El ejecutivo socialista sostiene que sí actúa para que se cumpla la Ley.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

El BNG sugiere espacios públicos con «protección e vixiancia» para la movida juvenil en Viveiro