El regidor de Cervo llama a movilizarse para que el Ejecutivo fije un precio de la luz que garantice la viabilidad de Alcoa

M.C. CERVO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Alfonso Villares: "Está sobre nós a ameaza de que a nosa comarca quede sen esta empresa que é vital"

08 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Cervo, Alfonso Villares, cree que la situación que atraviesa Alcoa San Cibrao es «preocupante» y que se están poniendo en riesgo muchos empleos, directos e indirectos, debido «á inexistencia dun prezo competitivo para a luz». Cree que es «precoupante» la postura que tiene el Gobierno central, «pero tamén a que están a amosar moitos sectores, cunha actitude moito máis pasiva que hai sete anos, cando protestamos toda A Mariña ao unísono esixíndolle ao Executivo central esas medidas necesarias que garantisen a viabilidade da empresa».

Villares considera que en este momento la situación todavía es más grave, «que queda evidenciada coa baixada da produción da que está a informar estes días desde a multinacional». El regidor recuerda que aquellas manifestaciones masivas y la unión de toda la comarca «foi crucial para conseguir reverter eses momentos delicados que vivimos no pasado» y cree que «si o Goberno central no dá ese prezo, A Mariña corre un serio perigo». Por ello, hizo un llamamiento a la movilización: «Temos que berrar todos ao unísono polo ben da nosa comarca, porque se seguimos nesta senda podemos chegar a unha situación sen retorno. Está sobre nós a ameaza de que a nosa comarca quede sen esta empresa que é vital e temos que loitar todos e reivindicar unidos para que cheguen xa esas medidas do executivo, polo presente e polo futuro da Mariña».

32 cubas pararán este mes

Tanto desde Alcoa como desde el comité de empresa avanzaron este martes que en la segunda quincena de este mes de agosto la multinacional parará en la factoría de San Cibrao un grupo de 32 cubas (un 6,25 % de la producción de aluminio) para intentar reducir las pérdidas motivadas por los elevados costes de la energía. Alcoa revisará las necesidades de contratos temporales.