El PP de Viveiro pide «manter en bo estado» el parque infantil de A Atalaia

Cree que los «deteriorados elementos de xogo poden chegar a considerarse inseguros para os nenos e nenas»


VIVEIRO/ LA VOZ

«Carece de iluminación axeitada, a zona verde acumula suciedade e falta de coidado e o mobiliario e os elementos de xogo presentan un estado deteriorado con moita corrosión e suciedade». Así describe el PP de Viveiro la actual situación del parque infantil de A Atalaia, en Celeiro. A los populares les parece que en esas condiciones «poden chegar a considerarse inseguros para os nenos e nenas». De ahí que el principal grupo de la oposición al gobierno socialista de Viveiro haya dirigido «un rogo á rexedora para que limpe e dote de iluminación adecuada o recinto» del parque infantil. También sugiere que el Concello envíe «técnicos cualificados» para realizar «unha inspección inmediata de todos os elementos de xogo», pensando especialmente en la conveniencia de «garantir a seguridade dos usuarios».

Los concejales populares que lidera Óscar Rodríguez «fan extensible esta petición a todos os parques infantís» del municipio. Sugieren «inspeccións periódicas para garantir o correcto mantemento e a seguridade dos usuarios».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PP de Viveiro pide «manter en bo estado» el parque infantil de A Atalaia