Vista Alegre será reformado para que el Burela FS juegue en Primera

s. corral BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME F. RAMALLAL

La Liga Nacional ya aprobó la propuesta de obras que le presentó el concello

26 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Burela reformará el pabellón municipal de deportes de Vista Alegre para que el Pescados Rubén Burela FS pueda jugar la próxima campaña en Primera División del Fútbol Sala nacional.

La Liga Nacional ya aceptó la propuesta de obras que le presentó el concello y ahora queda acometer ya la reforma en tiempo y plazo, tal como avanzaba ayer el alcalde socialista Alfredo Llano.

«O venres teremos no Concello xa unha xuntanza para acordar os termos da licitación do proxecto executivo das obras que se acometerán no pavillón Vista Alegre para adaptalo ás esixencias da Liga Nacional de Fútbol Sala -señalaba Llano-. A Liga vén de enviarlle unha comunicación ao Concello na que lle da o visto bó as reformas propostas con planimetría incluída».

A juicio del alcalde, «deberían acometerse eses traballos en dúas fases, que incluirán a colocación de gradas que poderán ser recollidas parcialmente, dous novos vestiarios e servizos sanitarios e un novo acceso a esa instalación», apuntaba Alfredo LLano.

En una primera fase se acometerá con prioridad la obra que exige la Liga Nacional, referida a gradas, vestuarios y servicios sanitarios. Posteriormente se acometerán obras de mejora en las instalaciones.

Llano no deja de lado la idea de construir un nuevo pabellón, «pero agora non é o momento -afirma-; as obras urxen para que cando comece a Liga o pavillón estea preparado». También tratarán de que las obras no interrumpan en lo posible las clases y aulas para preparación física de los escolares burelenses, que también utilizan el pabellón.

«Non deixamos de lado a idea de construír un novo pavillón de deportes, pero agora non é o momento; agora urxe acometer estas melloras para a nova tempada»