Gayol, sincero sobre el CD Foz: «Estou moi preocupado»

La Voz FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Dice que la dinámica negativa se supera con más trabajo, "saíndo co coitelo entre os dentes"

13 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Un punto sumado de quince posibles en los últimos cinco encuentros ha puesto al CD Foz en una situación complicada en la liga de Preferente Galicia, décimo sexto con 31 puntos, ante su próxima visita el fin de semana al campo del Arteixo, décimo con 40 puntos. Tras su victoria en campo del desahuciado Estudiantil (1-2), el Foz perdió como local con el Viveiro (1-3), con el As Pontes (0-1) y con el Ordes, el pasado domingo (1-5), y como visitante empató con el Arzúa (2-2) y perdió con el San Tirso (4-1). Nueve goles encajados en los dos últimos partidos son un lastre muy pesado.

Lo peor, además, son las bajas que presentará el Foz para el próximo encuentro, al menos las de Jacob y Xenxo, expulsados el pasado domingo; Ibán Gayol, por acumulación de amonestaciones, y Canario lesionado. Con este panorama, el entrenador focense, Jesús Gayol, reconocía ayer estar «moi preocupado, porque agora mesmo, cando se cocen as fabas, entramos en unha dinámica moi negativa, e iso é moi preocupante».

«Xogamos contra rivais de arriba, cos que demos a talla, pero contra dous rivais da nosa liga non competimos. Iso non pode ser: una cousa é perder cos grandes e outra non competir cos teus rivais. Algo estamos facendo mal», añadió Gayol.

Para salir de esta situación aporta una receta clásica: «Traballo e sacrificio no campo. Saír co coitelo entre os dentes nos partidos importantes contra rivais aos que debemos gañar. E digo isto empezando por min, que quizais me equivoquei. Temos que entrar en outra dinámica, empezar a sumar xa a pesar de que temos unha plantilla moi xusta, e máis agora que chegan as lesións, pero polo menos sempre que botamos man dos xuvenís cumpriron ben».

Gayol calcula que la salvación estará en los 45 ó 46 puntos, contando que haya un par de descensos por arrastres. «Temos que meter máis equipos por debaixo», dice. Y para ello será fundamental no encajar tantos goles como viene haciendo el Foz: «Parece que para defender, para non encaixar, fannos falta os once xogadores. A clave vai ser esa. Non encaixar tantos goles, porque despois arriba nós sempre imos marcando, temos potencial para que calquera xogador decida. Pero para gañar hai que deixar de encaixar, que é algo que nos ven penalizando toda a temporada».