Malestar en el Concello por «menospreciar» su ayuda al Viveiro FC

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

«Non poido entender é que para xustificar esa axuda se minta, critique e menosprecen as axudas concedidas polas demais administracións», apunta la regidora María Loureiro

19 feb 2019 . Actualizado a las 19:39 h.

Las ayudas anunciadas la semana pasada por el delegado territorial de la Xunta, José Manuel Balseiro, de 46.250 euros para mejorar los campos de fútbol de Ribadeo y Viveiro han suscitado opiniones críticas en los dos concellos. Primero fue Fernando Suárez, regidor ribadense, quien cargó contra Balseiro, calificando la subvención de limosna. Y ayer las críticas le llegaron desde el Concello de Viveiro.

Cabe recordar que Balseiro compareció en ambos casos con directivos de los equipos de fútbol y con miembros del PP de los dos concellos. En Viveiro fue para anunciar mejoras en el sistema de iluminación y la reforma de los aseos del estadio de Cantarrana. Al contrario que Suárez, María Loureiro hace constar públicamente que «nos alegramos profundamente de que a Xunta conceda esta segunda subvención para mellorar as instalacións nas que xoga o Viveiro Club de Fútbol; tamén nos alegramos de que a Xunta conceda a Viveiro esta axuda por tratarse dunha subvención extraordinaria, pois a este concello só se lle veñen concedendo as subvencións que por lei lle corresponden».

Dice Loureiro que no va a valorar el hecho de que Balseiro no invitase al gobierno de Viveiro, y sí a concejales del PP, a la presentación de la subvención, «que máis parecía un acto de campaña electoral», pero añade: «O que dende logo non poido entender é que para xustificar esa axuda se minta, critique e menosprecen as axudas concedidas polas demais administracións».

Y Loureiro cita la mejora realizada en 2009 por el Concello a través del plan E, por importe de 60.000 euros, para cubrir las gradas y hacer mejoras en los vestuarios. «Ademais, o Concello de Viveiro sempre atendeu as demandas da directiva do club e vén colaborando mediante a sinatura de convenios anuais e outras achegas destinadas ao pago dos buses para o transporte».

«Cando o Viveiro CF atravesaba unha situación complicada, o Concello de Viveiro, realizando un esforzo importante, estivo aí; cando a directiva actual pediu ao Concello o pago do transporte, a pesar de ter recibida xa a axuda anual correspondente, o Concello aceptou», añade la alcaldesa.

También alude la alcaldesa a la moción presentada por el PP en octubre del año pasado para hacer más mejoras en Cantarrana, cuando juzgó que había más demandas en instalaciones deportivas que valorar.

Ante las críticas, Loureiro decidió divulgar las ayudas concedidas al Viveiro FC en los últimos años solo para el equipo sénior. En total, desde 2015 ascendieron a 72.259,90 euros. Para este 2019, el club solicitó la firma de un convenio por una cuantía de más de 20.000 euros, más el pago del transporte. «Estas cifras demostran que o Concello leva anos colaborando co Viveiro CF e que, en ningún caso, se pode permitir que para publicitar unha axuda concedida pola Xunta se menosprece a colaboración desta administración».