Los jubilados salen hoy a la calle en Ribadeo por las pensiones: «Ano novo, peticións vellas»


RIBADEO / LA VOZ

«Ano novo, peticións vellas». Así reza la llamada a la movilización lanzada por el Movemento galego pola defensa das pensións públicas (Modepen) en Ribadeo convocando al vecindario a concentrarse hoy ante el consistorio.

«Novamente voltamos saír a rúa este sábado en Ribadeo, co gallo de seguir insistindo nas nosas reivindicacións que a día de hoxe seguen sen estar contempladas por os principais partidos de ámbito español», explican.

«Mentres non se contemplen unhas pensións dignas, acordes con o salario mínimo e un compromiso de futuro que garanta todos os anos a subida do IPC, e as pensión de viudedade sexan dignas, a nosa loita non vai rematar», añaden.

A las 12.00 horas

Por estos motivos, avanzan que hoy al mediodía habrá una nueva concentración, como vienen haciendo todos los primeros sábados de mes. Es previsible que, como en otras ocasiones, cuenten con el apoyo de colectivos de otros concellos de A Mariña.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Los jubilados salen hoy a la calle en Ribadeo por las pensiones: «Ano novo, peticións vellas»