Última hora:
La gallega Jéssica Bouzas gana a Paula Badosa y avanza en el Másters de Madrid

Acusan al Sergas de no cubrir la ausencia de tres médicos en el centro de salud de Viveiro

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Desde el BNG local denuncian la sobrecarga aistencial y el deterioro de la atención a pacientes

28 dic 2018 . Actualizado a las 18:54 h.

«En estado de auténtica emerxencia». Así definen la situación de atención primaria desde el Bloque Nacionalista Galego de Viveiro, que critica los recortes del PP y del Sergas en materia sanitaria. Desde el BNG viveirense aseguran que ayer, durante el turno de mañana, el ambulatorio local solo estuvo atendido por cuatro facultativos, cuando en situación normal el servicio cuenta con siete médicos: «Este xoves faltaron tres médicas que non foron substituídas», aseguran.

«As consecuencias de que non se cubran as ausencias no centro de saúde de Viveiro son moitas e, entre outras, destacan a sobrecarga asistencial, o deterioro da atención a pacientes, as listas de agarda, o esgotamento e a desmotivación do persoal sanitario…», insisten desde el Bloque viveirense.

Dignificar la atención

Exigen la cobertura de todas las ausencias y creen básico «rescatar a sanidade pública galega, a recuperación das estruturas de xestión de primaria e o aumento do orzamento de tal forma que se ofrezan contratos estables a máis médicos, e asi dignificar a Atención Primaria para garantir un servizo básico de calidade e proximidade fronte os gobernos do PP que pretenden convertela nun privilexio».

Desde La Voz se contactó ayer con el Sergas para conocer su versión de las quejas realizadas por el BNG local, pero no fue posible conseguir una valoración.