«Parece que o único obxectivo que ten UGT é pechar a fábrica de Sargadelos»

Más del 70 % de la plantilla de Cervo ya ha firmado un comunicado: «Que nos deixen traballar en paz»


CERVO / LA VOZ

Más de medio centenar de los casi setenta trabajadores de la fábrica de Sargadelos en Cervo ya han firmado un documento dirigido a UGT en el que dejan claro que el sindicato no los representa. Se defienden así de la convocatoria de una manifestación para mañana ante la fábrica (13 horas) a la que, según UGT, acudirán más de 500 participantes, entre ellos el secretario general Pepe Álvarez, para denunciar represión sindical y en apoyo a su exdelegada sindical Rogelia Mariña. «Deixen ós traballadores en paz e deixen en paz á empresa que nos paga puntualmente os nosos soldos», pide la plantilla, que lamenta que la exdelegada sindical no acepte ni acate que en la asamblea de septiembre, y sin coacciones, fue revocada de su cargo por la mayoría de los empleados (45 votos a favor, 11 en contra y 4 nulos). Esta decisión ya ha sido recurrida.

«Se algún dos seus afiliados necesita dos servizos do seu sindicato para defendelo en algo contra Sargadelos, axúdenlle, están no seu dereito, pero a todos os demais, deixádenos en paz. Somos moitas as familias que dependemos deste posto de traballo, igual que outras moitas dependen do seu noutras empresas, asi que, non complique máis a situación, acepte a revogación, sexa honesta e non meta en liortas aos traballadores, que non queremos saber nada dos seus caprichos e enfrontamentos contra o patrón (como vostede lle chama)». Los firmantes creen que, tanto con unas diez demandas judiciales presentadas, como con la manifestación, UGT y Mariña están dañando la imagen de la empresa. «Parece que o único obxectivo que ten UGT é pechar a fábrica de Sargadelos», explicaba ayer en rueda de prensa una representación de los trabajadores que firmaron el manifiesto.

Acusan a UGT de asediar tanto a empleados como a la empresa. «No firmamos en el contrato de trabajo nada de lo que no fuéramos informadas», puntualizan y, en ese sentido, le reprochan a Mariña que ella no consultaba a los empleados lo que iba a denunciar: «¿Por que antes de ameazar á empresa con que nos tiña que dar unha paga adicional non o consultou en asemblea con nós?». Tampoco ocultan su malestar por un video que circula por las redes sociales y en el que Mariña las insulta: «¿‘É tan cortiña a xente para non darse conta que os están coaccionando?’ Pois non Rogelia, non nos consideramos cortiñas/os, simplemente e vendo que todo era un capricho persoal seu ou do seu sindicato, decidimos tomar nós a iniciativa (en alusión a la asamblea para revocarla): «Imaxinamos que se pechara Sargadelos, ¿o seu sindicato íanos seguir pagando os salarios puntualmente como o fai a empresa? ¿Ou íanos pedir 100.000 euros para cada un de nós como fixo para vostede e para o seu sindicato xudicialmente? Por certo, denegados por un xuiz».

Mañana, manifestación

¿Qué harán durante la manifestación». Aseguran que la plantilla de Sargadelos seguirá cumpliendo con su deber y acudirá a trabajar, aunque sí colocará pancartas contestando a UGT. «Imaxinamos que a gran maioría virán de excursión porque seguro que non están ao tanto da polémica que vostede crea na fábrica de Sargadelos (..) Aproveiten para facer algo de compra na galería. Así é como pode axudar vostede aos traballadores e á fábrica». Las trabajadoras que ayer comparecieron niegan estar explotadas, recuerdan que trabajan de lunes a viernes de 7.15 a 15 horas, que tienen representantes sindicales y contratos indefinidos. Aún no saben por qué Mariña demandó a casi medio centenar de trabajadores ni las consecuencias que ello tendrá.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
10 votos
Comentarios

«Parece que o único obxectivo que ten UGT é pechar a fábrica de Sargadelos»