«Mercar no comercio local non é máis caro»

s. o. VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Centro Comercial Histórico reanuda la campaña que anima a consumir en Viveiro

11 nov 2018 . Actualizado a las 11:38 h.

Centro Comercial Histórico (CCH) de Viveiro insiste en «desvincularse da idea de que mercar no comercio local é máis caro», sobre todo porque «os negocios levan tempo adaptándose ás novas esixencias do mercado e aos actuais hábitos de compra, dando un servizo profesional e adaptado a tódolos petos». Reiterando la pregunta que lanzó en marzo, «Qué pasaría se deixásemos morrer o comercio da vila?», a partir de este lunes inicia la tercera fase de su «campaña en defensa do comercio local». Trata de concienciar a los viveirenses de las «vantaxes de mercar no pequeno comercio».

Del 12 al 18, CCH pegará en el suelo de varias calles del centro de la ciudad 30 vinilos, «cada un cun motivo polo que mercar no comercio local». Cada cartel medirá 130 centímetros de largo y 60 de ancho para que los viandantes vean «a cada paso que dean un motivo polo que mercar e apostar polo comercio local». Con esta nueva iniciativa, la organización que preside Dolores Pérez Santos y cuya gerente es Isabel Méndez Rivera se propone remover conciencias.

CCH inició en marzo su campaña en defensa del comercio de proximidad con el lema «30 días 30 motivos» para que los viveirenses consuman en los establecimientos de sus convecinos. En la segunda fase respondió a la pregunta inicial: «Qué pasaría se deixásemos morrer o comercio da vila?». Supondría «peche de negocios, perda de emprego, rúas escuras, baleiras e sen vida...», lo que plasmó el 31 de mayo con un día de escaparates «empapelados coma se pechasen, simulando unha vila sen comercio, servizos nin hostalaría».

«

Cada vez máis competitivos

»

Desde este lunes al próximo domingo, con los vinilos pegados en el suelo de las calles, CCH recalcará lo que representan para Viveiro su comercio y su hostelería: «Dálle vida, crea postos de traballo, colabora coas festas do municipio e patrocina actividades das distintas asociacións e clubs, mantén as rúas iluminadas e cheas de vida, realiza sorteos, premios e gran cantidade de actividades ao longo do ano». Además, la asociación que preside Dolores Pérez Santos insiste en que en cuestión de precios, calidad y servicio «cada vez son máis competitivos».

«Se deixásemos morrer o comercio da vila, suporía o peche de negocios, a perda de emprego, rúas escuras e sen vida...», alerta la asociación que preside Dolores Pérez Santos