El Concello burelés urge a hacer obras en el CEIP Virxe do Carme, donde se inundaron dos aulas

María Cuadrado Fernández
m. cuadrado BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

El AMPA convocó anoche a padres y madres a una reunión urgente

06 nov 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Las lluvias de los últimos días obligaron a pequeños de 4.º de infantil a abandonar sus aulas, completamente inundadas en el CEIP Virxe do Carme de Burela. Tuvieron que subir al piso superior y ocupar las aulas de Música y Desenvolvemento.

Ante esta situación el AMPA que preside Eva María López convocó anoche a padres y madres a una reunión de urgencia para decidir qué hacer. «No es una situación adecuada ni digna», señalaba ayer Eva M. López.

Profesores, alumnos y familias de estudiantes del CEIP Virxe do Carme de Burela llevan años demandando mejoras en el centro. Este fin de semana, el BNG local le recordaba a la Xunta los deberes pendientes y criticaba al Concello por exigir reformas de forma poco contundente. El alcalde Alfredo Llano (PSOE) instó ayer a la consellería a actuar cuanto antes. Cree que el año 2020, fecha fijada por la Xunta para iniciar la reforma, es muy tarde. «Penso que é máis urxente que agardar ao ano 2020 [...]. É bo que se anuncie que se vai executar a obra, aínda que non hai nada en firme, pero que se vai intentar facela para o ano 2020. Isto é algo que se viña xa avisando con moita frecuencia de como estaba», explicó el alcalde, quien recordó que desde el Concello se enviaron informes técnicos a la consellería para denunciar el deterioro de las instalaciones.

 

«Chegamos á conclusión de que o que necesita o centro é unha renovación estrutural e integral de todos os edificios que teñen para dar clase [...]. Non fai falta acometelo todo no seu conxunto, senón que se pode ir efectuando obra nos diferentes edificios que conforman a unidade da aldea dos Castros», explicó.

El regidor agradece que la Xunta tuviese en cuenta la petición, «xa que tanto a dirección do centro como o Concello tiñan insistido neste tema».