«Antes de ter que anular visitas ao Castelo, preferín abrilo eu»

No es la primera vez que el edil de Turismo de Alfoz, Xabier Pardiñas, atiende a los turistas: «Escoitas á xente e tomas nota»


ALFOZ / LA VOZ

En los concellos pequeños, las cosas son diferentes. Hay limitaciones, como en todos, pero también otra disponibilidad a la hora de prestar servicios. Además de teniente de alcalde, Xabier Pardiñas, de Veciños Independentes de Alfoz (VIA), es edil de Turismo, con dedicación parcial. El pasado fin de semana, y repitiendo experiencia, optó por abrir la oficina de turismo ubicada en la planta baja del Castelo de Castrodouro «por motivos de descanso de persoal». «Tomei a decisión non por protagonismo senón porque cría que o Castelo non debía estar pechado. Non había disponibilidade de persoal e antes de ter que anular as visitas programadas ao Castelo, preferín abrilo eu», reconoce el edil que, además de atender las concertadas para ese día (una de vecinos del barrio santiagués de Angrois), la experiencia le permitió escuchar sugerencias y tomar nota para futuras iniciativas.

«Pareceume unha experiencia boísima. Ademais, tomamos nota doutras cousas. Coincidiu que quedou atascado un bus e tivemos que facer de todo, ata coller a pala e axudarlles para que saíran. Xa o tiñamos pensado, pero agora xa quedou claro que fai falta habilitar un aparcadoiro para buses. Creo que é beneficiosa unha toma de contacto directa cos propios visitantes, non hai mellor cousa que oír á xente».

Patrimonio

Reitera que no quiere alimentar polémicas y asegura que está satisfecho con la política turística municipal, si bien cree que en el Castelo «hai aínda moito por facer, moito futuro por deseñar para polo en valor como ben patrimonial e como recurso turístico. Non hai peor cousa que ter unha instalación pechada. Se estivera cerrado non xurdiría ningunha idea», puntualiza Pardiñas: «Aínda me acordo cando decidimos abrir o Castelo. Daquela, para moitos, era tirar os cartos ter unha oficina de turismo aberta todo o ano».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

«Antes de ter que anular visitas ao Castelo, preferín abrilo eu»