O Valadouro presume de ser el primero que puede dominar a la velutina

La Voz O VALADOURO / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

«Facendo un trampeo amplo e artesanal con botellas de plástico, zume de amorodos e unha bebida alcohólica, como pode ser a cervexa», pasó de 400 nidos a 20 en cuatro años

15 oct 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«O Valadouro, primeiro Concello de Europa que demostra que se pode dominar a vespa velutina». A esa conclusión llega el PSOE lucense tras el debate sobre apicultura y velutinas con el que anteanoche se cerró la 31 edición de la Feira do Mel. ¿Cómo lo ha logrado? Según los socialistas, «facendo un trampeo amplo e artesanal con botellas de plástico, zume de amorodos e unha bebida alcohólica, como pode ser a cervexa». ¿Y los resultados? «Pasaron de 400 niños a preto de 20 nos últimos 4 anos».

Citando declaraciones de Edmundo Maseda, alcalde socialista de O Valadouro, desde el PSOE lucense añaden: «Con estes resultados demostramos que se pode combater a velutina sen facer grandes gastos, pois todo este proceso non superou os 400 euros». Y va más allá: «Isto deixa de releve que se se ten interese póder facer fronte a esta especie invasora».

Maseda y el secretario de los socialistas lucenses difunden ese comunicado tras asistir al coloquio Apicultura, ciencia e control, en el que participaron Xesús Feás, investigador de la Universidade de Santiago; José María Vázquez, gerente de una empresa exterminadora de veolutinas; y Mari Fé Sixto, apicultora.