Denuncian averías en varios equipos de radiología del Hospital da Costa

Desde el Sergas esperaban que ayer quedaran arregladas todas las incidencias


burela / la voz

CIG-Saúde denunció ayer que la sala de radiología de urgencias del Hospital da Costa está averiada desde el pasado día 15 de septiembre. «A esta eiva engádese que o único TAC do centro hospitalario tamén se atopa avariado e que a sala 2 de radioloxía non está operativa ao cen por cen. Un cúmulo de problemas que se suman aos xa habituais no hospital a causa da progresiva perda de servizos sanitarios», explican desde la central, que denuncian que esto ocurre en un momento en el que el centro hospitalario mariñano «se atopa cunha ocupación do 100 %, con todas as camas ocupadas e tendo que ingresar pacientes adultos na unidade de pediatría por falta de camas».

Desde el sindicato le exigen a la gerencia que cumpla con sus obligaciones y le preguntan al PP si estos son las mejoras de servicios anunciados.

Desde el Sergas reconocieron que en los hospitales, como en otros centros de trabajo, se producen averías o fallos en equipos «provocados polo seu uso e actividade que neles se realizan. Dende o Hospital da Costa, unha vez se produce unha avería, adóptanse todas as medidas oportunas para solucionala no menor tempo posible e que teña a menor repercusión na actividade asistencial e na atención aos pacientes».

Aseguran que las averías a las que hacen referencia desde CIG-Saúde «están xa a ser reparadas e está previsto que no día de hoxe queden totalmente solventadas. A repercusión asistencial das mesmas foi mínima, xa que o hospital adoptou todas as medidas necesarias para que a incidencia na actividade fora, como dixemos, mínima». «A actividade reorganizouse durante o tempo no que se estiveron a reparar os equipos e a repercusión sobre a actividade foi escasa, pois planificouse a actividade para afrontar a demanda que estaba prevista», explican fuentes del Sergas.

Recuerdan que el plan director y de ampliación del hospital mariñano incluye «actuacións futuras no Servizo de Radiodiagnóstico do Hospital da Costa, que contribuirán de xeito decesivo á súa ampliación, mellora e modernización».

«No hospital están todas as camas ocupadas e teñen que ingresar a pacientes adultos en Pediatría»

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Denuncian averías en varios equipos de radiología del Hospital da Costa