Personal de Sargadelos desmiente coacciones y apoya al empresario

No se consideran representados por la presidenta del comité y quieren que cese


cervo / la voz

Cerámica de Sargadelos ya habría consumado alrededor de una veintena de despidos, en torno a la mitad de los 49 anunciados por la dirección. Sin datos oficiales concretos, la cifra la apuntan fuentes relacionados con la situación que se vive en la fábrica. «Un importante grupo de traballadores e traballadoras» expresó ayer públicamente «o apoio á dirección da empresa no tocante ás declaracións na súa contra que se están a facer por parte de políticos e sindicatos». Y confirman su intención de revocar el nombramiento de la actual presidenta del comité de empresa, para lo que han iniciado una recogida de firmas solicitando la convocatoria de una asamblea.

Según ese personal de Sargadelos, «non existe ningún tipo de coacción nin presión por parte da dirección da empresa». Sobre su situación laboral, aseguran que, en sus casos, «non nos sentimos enganadas [...], cada unha de nós sabía de antemán as condicións, tanto económicas como de calquera outro tipo nas que ía a traballar».

«Botándonos á calle»

Como «grupo de traballadoras» y citando información recibida «da dirección», afirman: «Que a nós nos conste, a empresa non percibiu ningún tipo de subvención pública, nin autonómica nin estatal, nin para novas inversións nin para axudar a levantar a empresa despois da recente crise».

«Non nos sentimos representadas por dona Rogelia Mariña Pernas -presidenta del comité de empresa-, nin por UGT, nin por ningún outro sindicato nin partido político que a día de hoxe está a sacar rédito da nosa situación». Además de reprocharles a las fuerzas sindicales y políticas que no se hayan puesto «en contacto con nós para saber de primeira man a nosa opinión», los emplazan a «deixar xa de verter falsas acusacións e de falar no noso nome, que o único que están facendo é botándonos á calle».

«Xa que a maioría da plantilla que pretende defender non a eleximos», ese personal de Sargadelos empezó ayer a recoger firmas para pedir que se convoque una asamblea de trabajadores «que teña como único punto da orde do día a revocación de doña Rogelia Mariña Pernas do seu cargo de representación legal dos traballadores».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
9 votos
Comentarios

Personal de Sargadelos desmiente coacciones y apoya al empresario