O Vicedo solicitará a la Autoridad Portuaria que cierre el último tramo de O Fuciño do Porco

El alcalde señala que hay «moita imprudencia» y anuncia que en breve comenzará a construirse un aparcamiento con 160 plazas

.
Texto Pepa Losada Fotos
o vicedo / la voz

El Concello de O Vicedo solicitará a la Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao que cierre el último tramo de O Fuciño do Porco, a partir de la baliza marítima que gestiona el organismo. «O bonito é chegar ata a baliza e non baixar máis, pero hai moita imprudencia porque a xente segue cara abaixo, e o Concello só xestiona ata o inicio da pasarela de madeira», explicó el alcalde, Jesús Novo, que llamó a la «sensatez» de quienes visitan el enclave natural. «Hai moita imprudencia e todos os días hai xente que sae do sendeiro. Hai uns días fun andando ata o final e vin que en tres sitios distintos había un carreiro pisado para achegarse ao precipicio para facer fotos», comentó. Novo también anunció que en breve comenzará la construcción de un aparcamiento de unos 5.500 metros cuadrados, para unas 160 plazas, que estará situado a medio camino.

«A xente debería ser máis sensata e non pasar por debaixo do pasamanos para facer a foto no borde do acantilado»

Jesús Novo, alcalde de O Vicedo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

O Vicedo solicitará a la Autoridad Portuaria que cierre el último tramo de O Fuciño do Porco