Foz premia la creatividad hostelera en la Ruta das Tapas, que cumple 15 años

María Cuadrado Fernández
M. CUADRADO FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

cedida

El Bar 78, Anduriña y O Lar de Bustos, ganadores del certamen gastronómico

26 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«Se nosoutros facemos a marca Foz aínda non é suficiente, temos que facer a marca A Mariña (..) Volvemos estar no foco da Mariña e iso é o resultado de ter un bo traballo e un equipo detrás». El alcalde focense Javier Jorge Castiñeira felicitó a la directiva del ACIA-Centro Comercial Aberto, encabezada por el presidente José Carlos Paleo, y a la hostelería local por su creatividad, su buen hacer y su apuesta por la calidad. Lo hizo en la entrega de los premios a los ganadores de la XV Ruta das Tapas de Foz.

Los ganadores fueron Bar 78, Anduriña y O Lar de Bustos, que recogieron los premios de manos del regidor, del vicepresidente del ACIA-CCA, José Ginzo, de la secretaria, Olaya Pedrosa y del presidente de la patronal: «En Foz é clásica xa a Ruta de Tapas, ademais das actividades que haxa, e sempre axuda a que co tempo que temos se fagan vacacións máis gastronómicas porque Galicia Calidade sempre está presente na xente que ven ao pobo da Mariña».

Tanto Paleo como Castiñeira destacaron el trabajo realizado por los profesionales de la hostelería y el compromiso de la Administración con ellos: «Non desvanezades (..) A competencia non é o teu colindante senón que o é un comercio chino ou un señor que lle chaman Amazon que vende de todo, vende ata pulpo galego».