Una nueva escuela de buceo para conocer los fondos marinos de A Mariña

El emprendedor viveirense organiza cursos de iniciación y perfeccionamiento, bautismos de buceo y salidas de pesca


viveiro / la voz

Explorar los fondos marinos para descubrir la flora y la fauna que habitan en ellos es uno de los sueños del Hombre, y de hacerlo real en A Mariña se ocupa desde hace unos meses la escuela de buceo Mergullo Viveiro, situada en Celeiro. «Ofrecemos cursos de iniciación ao buceo, e cursos de nivel avanzado para a xente que ten o de iniciación, ademaís de bautismos de buceo, nos que participan persoas sen ningún tipo de experiencia, e saídas de pesca en barco», explica su impulsor, Iván Barros, que es instructor de buceo recreativo. «Teño 32 anos e levo buceando desde que tiña 12, cando meu pai [José Manuel Barros, ya fallecido] fundou o Centro de Actividades Subacuáticas de Viveiro, que foi o que iniciou o tema do buceo na Mariña», apuntó. En su nueva andadura, Barros dispone de un local de 150 metros cuadrados con aseos, duchas y taquillas, además de 15 equipos completos, con trajes, aletas, bombonas, reguladores o gafas. «Tamén temos unha zona de endulzado dos equipos cando se vén do mar», añade, antes de indicar que para empezar a bucear en el mar solo es necesario tener 16 años. «É un deporte que sempre tivo a fama de ser un deporte caro, e nós o que facemos é intentar facerlle ver á xente que o pode facer todo o mundo, porque temos prezos asequibles e facilidade de pago», comenta Barros. De este modo, el curso básico consta de 5 clases: 1 teórica que se puede completar de forma «on line», una en aguas confinadas (piscina o playa) y tres salidas de buceo en mar abierto a una profundidad máxima de 18 metros. Cuesta 350 euros. «Con este curso xa se lle emite unha certificación coa que pode bucear en calquera parte do mundo de forma autónoma», señala. Aunque este invierno ha sido duro por el mal tiempo, el instructor señala que en las salidas que han podido realizar han vuelto a constatar que la ría de Viveiro pide «ayuda» a gritos. «Hai moita suciedade e ves aparellos de pesca botados o sábado e o domingo, están esquilmando a ría», apunta.

«Xente de aquí hai pouca por agora, vén máis da zona de Lugo, Pontevedra e ata de Vigo»

Aunque A Mariña vive mirando al mar, parece que el buceo es una actividad que interesa más en otros puntos de la geografía gallega. «Xente de aquí hai pouca por agora. Vén máis da zona de Lugo, Pontevedra e ata de Vigo, que demandan os cursos para regalos, por exemplo. Penso que é importante porque a xente que vén de fóra non vén só bucear, pasa un tempo aquí e pode coñecer Viveiro e a súa gastronomía», indica Barros en relación con el potencial del proyecto, que cuenta con página web (https://www.mergulloviveiro.com/) y perfil en redes sociales (https://www.facebook.com/MergulloViveiro/). «Por tema de sobrepesca e suciedade non hai as especies marinas que había antes, cando pola Gabeira ou Area vías pulpos, peixes e moita vida. Vemos que o pouco que hai, estano esquilmando», sentencia.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
5 votos
Comentarios

Una nueva escuela de buceo para conocer los fondos marinos de A Mariña