La Xunta presentó en Ribadeo la línea de ayudas para incentivar la contratación

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

Ayer en una jornada organizada por Acisa y la CEL

22 mar 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Técnicos de la Consellería de Economía, Emprego e Industria informaron ayer en Ribadeo de las líneas de ayudas articuladas por la Xunta para incentivar la creación de nuevas empresas y la contratación del personal.

Al acto, organizado en colaboración con Acisa Ribadeo y con la Confederación de Empresarios de Lugo, asistió el delegado territorial de la Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro, quien incidió en las ventajas de la nueva Lei de implantación empresarial y recordó que la Xunta «vén de poñer en marcha este ano diferentes programas de axudas, que suman preto de 4,5 millóns de euros, entre os que destacan apoios por máis de 3,1 millóns para dixitalización e modernización das empresas comerciais e artesanais; unha liña dedicada á expansión comercial e novas fórmulas de comercialización, cun orzamento dun millón de euros; e unha iniciativa dotada con 255.000 euros para fomentar a comercialización da artesanía e o impulso da actividade do sector».

Además de los incentivos a la contratación, también se abordó la línea de apoyos dirigida a las empresas en lo referente a la formación de los trabajadores. «O obxectivo de todos estes programas é estimular a creación de emprego, dinamizar a economía da comarca e fixar poboación», resumió Balseiro.

Las convocatorias Galicia Emprende e Galicia Emprende no rural y los préstamos bonificados promovidos por el Igape para emprendedores también se comentaron.