El proyecto del embarcadero en la ría del Masma en Barreiros suscita recelo en Foz

Temen que ocupe todo el canal de Anguieira y no deje paso de marea baja


foz / la voz

El proyecto del embarcadero que el Concello de Barreiros pretende instalar en la ría del Masma, de forma paralela al espigón de Anguieira, suscita recelo en Foz. La asociación A Ribeira ha convocado una asamblea extraordinaria de socios, el lunes a las 19.30 horas, en el local de la asociación de pescadores de Foz para tratar exclusivamente este proyecto y la posibilidad de presentar alegaciones a la tramitación que se realiza ante Costas. En Foz no se oponen a instalar un embarcadero, al contrario, muchos opinan que podría ser beneficioso para todos, pero consideran que tal y como está concebido, con forma de T, podría ocupar buena parte del canal e impedir el transito de embarcaciones en marea baja.

Aducen desde Foz que el proyecto que se expone ignora este previsible efecto y carece de estudio de impacto ambiental. «Algúns socios temen que non quede espazo para pasar pola ría. E algo do que imos falar e a ver o que di a xente. A min, particularmente, a idea de poñer un embarcadoiro alí non me parece mal, pero sempre e cando se faga ben. Cando baixa a marea queda un canal de 20 ou 25 metros, pero onde hai calado, por onde pasan as lanchas son os dez metros máis próximos ao espigón, e se os ocupa o embarcadoiro pode haber problemas para pasar», manifestó Alberto Burundarena, presidente de A Ribeira.

Y añadió: «Nós non criticamos a idea dun embarcadoiro, pero igual se pode instalar de outra maneira, pegado ao espigón en lugar de sacalo varios metros fóra. Ademais, no proxecto ven especificado que non se pode usar para un servizo de pasaxe, porque non é competencia de Costas, nin deixar amarradas as embarcacións. Parece un absurdo».

Por su parte, el alcalde de Barreiros, Alfonso Fuente, explicó que el embarcadero ya se encuentra en Barreiros. Lo consiguieron a través de Portos de Galicia: «Sería para que as lanchas arrimasen e baixase e subise xente, para facilitar que quen teña lanchas en Foz veña a Barreiros e ao revés, xa que o problema que temos nós en Barreiros é que para coller unha lancha tes que entrar na auga e mollarte. E quedará aí por se o día de mañá unha empresa quere tramitar un servizo de pasaxe».

«Era un embarcadoiro que estaba nas Rías Baixas, que tiña uns golpes, e que Portos retirara e gardara. Hai que facer unhas pequenas reparacións e serve. Mide uns 30 metros», añadió Fuente Parga. El Concello, explicó, se encargaría además de acondicionar el acceso: «Se vai todo ben, podería dar tempo de montalo xa este verán».

Pleno en Barreiros

Por otro lado, el lunes se celebrará pleno en Barreiros. Uno de los puntos del orden del día será el pago de los gastos por servicios judiciales del alcalde, Alfonso Fuente Parga, por un proceso de contratación de socorristas (no por los juicios de urbanismo) que finalmente fue archivado. Ahora corresponde al Concello pagar las minutas del abogado y del procurador.

«É un trámite normal, porque na representación do meu cargo de alcalde, cando hai unha denuncia ante a alcaldía, tes que defenderte e defender a institución, o Concello. Iso xenera uns gastos e se leva a pleno o seu pago. Pero non ten nada que ver co xuízo do urbanismo, que foi aprazado e segue pendente», manifestó el alcalde de Barreiros, Alfonso Fuente.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

El proyecto del embarcadero en la ría del Masma en Barreiros suscita recelo en Foz