El PP pregunta a Suárez por qué no pide permiso a la CHC para que los vecinos puedan desbrozar los ríos

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

JOSÉ ALONSO

Instan al alcalde ribadense a que siga el ejemplo de Trabada y A Pontenova

28 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«Sabemos que ao alcalde de Ribadeo lle gusta levar a dianteira, como fixo coa lei de prevención de incendios de Galicia mandando cortar os pinos e eucaliptos a 50 metros das casas, pero tamén pode copiar de outros concellos que teñen iniciativas positivas». Así se pronunció ayer el portavoz del Partido Popular de Ribadeo, Jesús López Penabad, quien pide al alcalde, Fernando Suárez, que siga el ejemplo de Trabada y A Pontenova y solicite a la Confederación Hidrográfica del Cantábrico permiso para que los vecinos puedan desbrozar y limpiar los cauces que vierten al río Eo sin exponerse a multas por ello, como ocurre en la actualidad.

«Moitos ríos están en condicións lamentables. En Trabada estase limpando o río coa escola taller co permiso da Confederación, pero hai tramos que están moi mal e sería fantástico que Ribadeo copiara a Trabada e á Pontenova. Non pasa nada porque ao alcalde de Ribadeo non se lle ocorrera antes, que pense no ben dos veciños», añadió Jesús López Penabad.

El regidor ribadense explicó, por su parte, que ha pedido a un técnico municipal que se informe de la posibilidad de solicitar esa autorización.