Burela limitará la velocidad a 30 kilómetros en la Avenida da Mariña y zonas escolares

La Voz BURELA / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

El alcalde, Alfredo Llano, anunció ayer la medida

28 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Burela limitará la velocidad a 30 kilómetros por hora en la Avenida da Mariña, en la Rúa Castelo, en las zonas escolares y en O Cantiño para garantizar la seguridad tanto de los peatones como de los vehículos que transitan por esas vías. Lo anunció ayer por la tarde el alcalde, Alfredo Llano. «Na avenida da Mariña imos limitar a velocidade a 30 quilómetros por hora para que a circulación por esa vía sexa moi segura. Recibimos protestas fundamentadas sobre a velocidade á que transitan algúns vehículos por esa zona. E por seguridade actuaremos aí. Tamén poñeremos límite de velocidade a 30 por hora nas zonas escolares, tanto nos colexios como nos institutos. E tamén levaremos esta medida ao Cantiño, nunha zona que hai paralela á praia, ao igual que á rúa Castelo», expuso el regidor.

Fluidez y seguridad

Llano subrayó que la medida se pondrá en marcha «sen entorpecer para nada a vida normal dos veciños, pero si pensando na fluidez, na seguridade, na regulación e sobre todo favorecendo que se cumpran todas as obrigas do regulamento de tráfico». El alcalde burelense salió también al paso de las acusaciones realizadas en las últimas horas por el grupo municipal del Partido Popular sobre la Avenida da Mariña y los aparcamientos que hay en esa calle. «Din textualmente que está a provocar protestas entre os cidadáns, igual que aconteceu en Arcadio Pardiñas, dado que os vehículos que circulen en dirección ao porto non poderán aparcar á esquerda debido ao pintado dunha liña continua, que imposibilita tal manobra», destacó Llano.

«Aquí ?señaló el alcalde del municipio mariñano? cando se fan as cousas non se fan de xeito infantil, como parece que eles o ven. teñen unha visión da realidade a través dun prisma infantil, e entón pensan que todos traballamos así».