Mondoñedo refuerza Axuda no Fogar, donde 18 empleados atienden a más de cien usuarios

"Os nosos maiores conten coa mellor calidade de vida posible nas súas casas, que é donde prefiren estar", asegura la alcaldesa


MONDOÑEDO / LA VOZ

El Concello de Mondoñedo refuerza el Servicio de Axuda no Fogar (SAF), donde 18 trabajadores atienden a más de cien usuarios. Así lo destaca la alcaldesa local, Elena Candia, señalando que este refuerzo permite que «os nosos maiores conten coa mellor calidade de vida posible nas súas casas, que é donde prefiren estar, ademais de que se crearon novos postos de traballo xa que a día de hoxe cóntase con 18 traballadoras, incrementándose considerablemente dende o ano 2015».

Candia alude al «forte compromiso na área social» que se está desenvolviendo en este mandato, en el que, afirma, casi se duplicó el número de usuarios a los que se da servicio, pasando de los 52 atendidos en 2015 a los 103 que se contabilizaban en diciembre pasado. Las horas de atención mensuales, en las mismas fechas, añade, pasaron a su vez de 985 a 1.933.

Los datos económicos reflejan también, según la regidora, «que o executivo local está a blindar este servizo. Así, no ano 2017, o gasto realizado no persoal directo do Servizo de Axuda no Fogar ascende á contía de 324.971 euros». La regidora, que se reunió ayer con el conselleiro de Política Social, agradece la «colaboración e o compromiso da Xunta de Galicia co Concello de Mondoñedo e coas necesidades dos nosos maiores». Desde que se creó esta consellería, señala, el número de horas de SAF en Mondoñedo aumentó un 51,93%.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Mondoñedo refuerza Axuda no Fogar, donde 18 empleados atienden a más de cien usuarios