Fiz, sobre la racha de triunfos del Ribadeo FC: «Imos partido a partido»

j.a. quelle

A MARIÑA

ÓSCAR CELA

El entrenador modera el optimismo y destaca el mérito de los jugadores

13 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Invicto en lo que va de año, con seis triunfos y un empate en los últimos siete partidos. La racha del Ribadeo FC le ha permitido remontar vuelo y presentar sus credenciales para aspirar al ascenso, ahora como tercer clasificado. El entrenador, Fiz Rodríguez, modera el optimismo: «A ilusión está ben, pero hai que ser realistas e ter os pes no chan. Cal é o tope? Isto é moi longo, e todos pasan por fases mellores e peores. Nós tivemos dificultades na primeira volta e agora estamos nunha dinámica positiva. Os xogadores teñen máis confianza e gañamos respecto nos rivais. Temos que intentar manter esa liña, pero sendo conscientes de que é complicado gañar sempre. Así que non procede botar contas. Temos que ir partido a partido. Temos xogadores con tarxetas apercibidos, outros con molestias e non imos forzar, porque necesitamos a todos, pero afrontando cada partido, todos, coma se fose unha final, sen mirar máis aló».

Fiz destaca el mérito de los jugadores, que apenas pueden pisar el Pepe Barrera para entrenar por el mal estado del campo, debiendo trasladarse a Burela, Foz, A Pontenova y a otras localidades. Ello con el riesgo añadido de lesiones, al cambiar de superficie. Pero a pesar de estas complicaciones, el ánimo de los ribadenses no decae.

«Estou contento, sobre todo por como estamos competindo. A nivel ofensivo poderiamos mellorar, pero con todo estamos marcando moitos goles. E a nivel defensivo, excepto en Arteixo que encaixamos ao final e perdemos dous puntos, o nivel está sendo moi bo. Por aí van ir as claves para seguir na parte alta, e en manter á xente que temos e recuperar a todos os xogadores que temos tocados, que van a ser moi importantes», añadió Fiz.

El técnico ribadense es consciente de que estamos en un momento clave de la temporada, de ahí la importancia de sumar: «Agora é cando os equipos se posicionan para o arreón final. Queremos chegar a marzo con opcións de competir por todo».

Con seis bajas se presentó el domingo el Ribadeo en el campo del Outeiro de Rei, logrando una victoria con solvencia (0-2). El próximo envite será en el Pepe Barrera, frente a un Estudiantil que también está invicto este año, con cuatro victorias y otros cuatro empates en los ocho últimos encuentros: «É un bo equipo, que coñece moi ben a categoría e que foi de menos a mais», señaló Fiz.

De los dos primeros clasificados, el entrenador ribadense sostiene que el Polvorín, por infraestructura y presupuesto, debería ser uno de los que ascendiese: «É un equipo profesional nunha categoría de afeccionados». Pero son gente joven, que deberán soportar la presión en este tramo final de liga. Del líder, el Paiosaco, lo define como un «moi bo equipo» que ahora está pasando una fase de más dudas: «Pero hai máis, As Pontes, Arteixo, Castro... Isto é moi longo, non é unha liga de tres», sentencia, apaciguando las expectativas.