Críticos con la gestión sanitaria piden la dimisión de la gerente del Hospital da Costa

La Voz VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

Tildan de «falsedades os tempos de espera» del centro, que el Sergas considera «entre os máis áxiles» de toda Galicia

28 ene 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Críticos con la gestión de la sanidad pública en A Mariña anuncian que mañana se reunirán en Burela «para dar resposta ás falsedades sobre os tempos de espera no Hospital da Costa», por lo que se plantean la «petición de dimisión de María José Cortes, xerenta do Hospital da Costa».

De lo que califican como «maquillaxe das listas de espera» en el hospital mariñano hablarán mañana miembros de la Plataforma na Defensa da Sanidade Pública da Mariña y de CIG-Saúde.

Según el Sergas, el Hospital da Costa cerró el año pasado con una espera media de 45 días en cirugía y de 38 en primeras consultas externas. Con esos promedios estadísticos, las autoridades sanitarias sostienen que el hospital mariñano «consolida a súa senda de crecemento, pasando de ser hai só uns anos un dos hospitais de Galicia con máis espera a situarse entre os máis áxiles da rede do Sergas». Afirman que cuando a un paciente se le detecta una enfermedad que puede suponer un riesgo para su vida, «o tempo máximo para atender situose en 8 días, moi inferior aos 30 que establece o Sergas».

Los críticos con la gestión de la sanidad aseguran que los mariñanos «están sufrindo esperas intolerables e constantes derivacións a Lugo, tanto para probas ou consultas, como para intervencións cirúrxicas».