Torneo solidario en Barreiros en beneficio del Banco de Alimentos

La Voz BARREIROS / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

El equipo local organiza el cuadrangular que se disputa mañana

29 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Este sábado se disputa la segunda edición del Trofeo Solidario Praias de Barreiros CD de fútbol sala. Junto al equipo anfitrión, el cartel lo completan el CD Cubelas (Ribadeo), el Trabada FS y el CDE Marino de As Figueiras (Asturias). A las cuatro de la tarde se disputará la primera semifinal con el equipo local y el representante ribadense como protagonistas, y a continuación se dirimirá la otra plaza en la final, prevista para las 20.00 horas.

«Este maratón está feito para a recollida de alimentos non perecedoiros que se doarán ao Banco de Alimentos do Concello barreirense. Durante a xornada do Trofeo as persoas interesadas en participar nesta campaña poderá facer as súas doazóns desde as tres da tarde ás nove da noite no pavillón municipal de Barreiros», explican desde la entidad organizadora. Y añaden: «Queremos agradecer de antemán a todas esas persoas que de forma voluntaria e altruísta fan que este torneo se poda levar a cabo. Desde a directiva animamos a todo o mundo a que acuda a gozar dunha tarde de futsal na que todos ganaremos independentemente do resultado no luminoso.

En la organización de este torneo el Praias de Barreiros cuenta con la colaboración del Concello, la Xunta, Deporte Galego, Galicia Saudable y la federación autonómica de fútbol, además de los equipos invitados. En la presentación los dirigentes locales se vieron arropados por el alcalde, Alfonso Fuente, y el responsable del Servicio Provincial de Deportes, Manolo Cadramón.