La comarca sale hoy a la calle en defensa del área sanitaria de A Mariña

m. cuadrado viveiro / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Ayer volvieron a registrarse protestas y la manifestación de esta tarde partirá a las 20 horas desde el Hospital da Costa

05 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

«A idea é centralizar en Lugo as intervencións cirúrxicas, obrigando aos profesionais a ir a operar a Lugo e aos pacientes, a ser operados na capital. Hai especialistas que nos están a dicir que si suprimen a nosa área, se irán da Mariña; que pedirán o traslado para outra área como a de Ferrol ou A Coruña, que non pensan soportar estas condicións de traballo, que cando escolleron vivir na Mariña non o fixeron para ir traballar a Lugo». Así de tajantes se manifestaban ayer desde la Xunta de Persoal del área sanitaria de A Mariña, que alertan de que, pese a que la ampliación del hospital está en marcha, «non haberá servizos a maiores (..) Ese espazo vai ser destinado a consultas porque ese é o deseño que teñen para este hospital, que pase a ser un consultorio».

Por este y otros motivos, desde la Xunta de Persoal, que ayer aplaudió las concentraciones en el hospital y en el centro de salud, instan a la ciudadanía a sumarse hoy a la manifestación contra la reforma de la Lei de Saúde. La marcha saldrá a las 20.00 horas desde el hospital e irá hasta la Praza do Concello. También instan a sumarse desde la Plataforma Sanitaria en Defensa da Sanidade Pública, CIG-Saúde y el alcalde de Burela, Alfredo Llano, quien reivindicó que «é o momento de pensar nos intereses dos cidadáns e non nos dos partidos». José Manuel Balseiro, delegado de la Xunta en Lugo, aseguró que el área sanitaria provincial «consolidará un modelo que garante máis servizos».

Piden al comercio de Burela que adelante el cierre para asistir a la manifestación

Desde el Centro Comercial Aberto-ACIA de Burela confirmaron ayer que ya remitieron a sus asociados la circular remitida por la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Mariña invitando a los dueños de los comercios a cerrar sus negocios antes del horario habitual para poder asistir a la manifestación que tendrá lugar esta tarde en la localidad. Responsables del CCA confirmaron que se limitaron a remitir la invitación a todos los asociados, dejando libertad a los mismos para decidir. «Cremos que este esforzo pola vosa parte merece a pena para conseguir manter umha sanidade de proximidade», aseguran desde la plataforma.