El escritor y periodista Miguel-Anxo Murado, pregonero de As San Lucas

La Voz MONDOÑEDO / LA VOZ

A MARIÑA

JUAN LAZARO

La lectura del pregón tendrá lugar el día 17 de octubre en el auditorio municipal Pascual Veiga, a las 20.45 horas.

24 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la asociación As San Lucas de Mondoñedo , Miguel Souto, confirmó ayer que el escritor y periodista Miguel-Anxo Murado (Lugo, 1965) será el pregonero de las Feiras e Festas das San Lucas. «Supón un orgullo para nós que Miguel-Anxo Murado, unha persoa ligada dende a súa infancia á nosa cidade, aceptase o noso convite para pronunciar este ano o pregón das feiras máis antigas de Galicia».

La lectura del pregón tendrá lugar el día 17 de octubre en el auditorio municipal Pascual Veiga, a las 20.45 horas. Quince minutos antes tendrá lugar una ofrenda floral ante la tumba del mariscal Pardo de Cela en la Catedral, acto en el que el grupo de gaitas Arco da Vella interpretará el Himno do Antigo Reino de Galicia. A continuación, la comitiva y las carrozas de las sanluqueiras, acompañados por gigantes y cabezudos, se dirigirán al auditorio. Tras el pregón actuará el Coro Mestre Pacheco de la Escola Municipal de Música O Pallarego de Mondoñedo. Las fiestas de As San Lucas se celebrarán desde el 17 al 22 de octubre.

Miguel Souto destacó ayer la trayectoria profesional de Murado, también columnista y comentarista de La Voz de Galicia. Recordó su vinculación con Mondoñedo a través de su abuela materna: «Murado ten escrito en numerosas ocasións sobre a súa fascinación pola cidade e a obra do escritor mindoniense Álvaro Cunqueiro (..) Agradecemos este sentimento que o escritor ten por Mondoñedo».