Feijoo: «O Hospital da Costa terá servizos como ten o hospital de Lugo»

El presidente garantiza en Burela que los mariñanos no tendrán que viajar a la capital


BURELA / LA VOZ

A primera hora de la mañana de ayer fue anunciada la presencia del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, en la visita inaugural de la segunda escuela infantil de Burela, la de Os Castros. Llegó a la cita acompañado por el conselleiro de Política Social, José Manuel Rey, y por alcaldes y otros cargos del Partido Popular, y abandonó las instalaciones en plena protesta en la calle de la Plataforma en Defensa da Sanidade Pública da Mariña, cuyos miembros desplegaron una pancarta para reclamar el área sanitaria mariñana y contra la reforma que impulsa la Xunta para modificar la Lei de Saúde de Galicia.

Como siempre que visita Burela, Núñez Feijoo habló de sanidad, de los compromisos de su Gobierno con la comarca: «Ademais da escola infantil, sei que temos máis obxectivos en Burela e quero aproveitar para comprometer a execución deses compromisos. Despois da posta en funcionamento do acceso ao porto, que é un antes e un despois para Burela desde o punto de vista de conectividade do tráfico, temos o do hospital, temos o compromiso da sanidade pública, temos o compromiso de que Burela teña o mellor hospital que nunca tivo. Imos cumprir ese compromiso».

Trece millones

El titular de la Xunta aseguró que cuando finalicen las obras en ejecución «seguiremos ampliando a carteira de servizos deste hospital». El hospital mariñano tendrá «servizos como ten o hospital de Lugo», dijo Feijoo, «e a xente da Mariña non terá que desprazarse a Lugo, senón que sexan os profesionais que, voluntariamente, podan prestar servizo e consulta en Burela, do conxunto de profesionais que temos en Lugo, para que a xente da Mariña poda ter o millor hospital que nunca tivo. Ese é o compromiso. E hoxe reitero aqui ese compromiso diante do alcalde de Burela e de toda a corporación completa para dicirlles que eses trece millóns de euros que estamos investindo no hospital marcarán un antes e un despois do hospital».

«Seguiremos ampliando o hospital e a

carteira de servizos en Burela»

«É certo que nos gustaría ir máis rápido», dijo sobre el tramo de la VAC que cruzará Viveiro

Otro de los asuntos planteados por Núñez Feijoo en su intervención pública en Burela fueron la vía de alta capacidad de la costa. El presidente de la Xunta lo asume también como un compromiso, a la vez que confesó que la obra no marchaba al ritmo deseado.

«É certo que nos gustaría ir máis rápido, pero é certo que entre Celeiro e San Cibrao investimos cincuenta millóns de euros -inaugurado en enero- e agora temos que seguir, especialmemte no núcleo de Viveiro, vendo como solucionamos o cuello de botella que significa pasar por Viveiro».

Confesó que sobre la mesa había varias opciones, si bien reconoció que su objetivo es alcanzar próximamente un acuerdo, «que será a mellor opción para Viveiro» y, a su vez, «o mellor acordo para a Mariña lucense».

Residencia de mayores

Además de agradecer la colaboración del alcalde local, el titular de la Xunta de Galicia repasó otros acuerdos adoptados en Santiago que también benefician a Burela. Aseguró que en el último Consello da Xunta se acordaron incrementar 3.000 prazas de dependencia. Actualmente hay 52.000 personas dependientes atendidos -dijo- y el objetivo del Gobierno gallego es concluir la legislatura con 60.000.

«En Burela tamén cumprimos cos maiores porque ofrecemos 130 prazas para maiores, 88 nunha residencia de maioes e corenta nun centro de día. Imos seguir traballando mellorando esa residencia na que acabamos de investir 25.000 euros», repasó Núñez Feijoo.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
7 votos
Comentarios

Feijoo: «O Hospital da Costa terá servizos como ten o hospital de Lugo»