Trasvasarán 30.000 metros cúbicos de arena en la playa de Covas

S. CORRAL VIVEIRO / LA VOZ

A MARIÑA

PEPA LOSADA

Las labores durarán dos meses y en ese tiempo se cerrará el acceso al arenal

19 sep 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Portos de Galicia, dependiente de la Xunta, trasvasará 30.000 metros cúbicos de arena en la playa viveirense de Covas para tratar de paliar así los problemas que genera el mar especialmente en días de temporal.

Era una obra que Juan J. Durán, presidente de Portos de Galicia, había anunciado en su día y que ahora, desde ayer, se comienza a ejecutar.

La alcaldesa de Viveiro, María Loureiro, confirmaba ayer mismo que «no día de hoxe firmouse a acta de replanteo para o inicio das obras do trasvase de area na Praia de Covas. Estas obras, que serán executadas pola empresa Villasuso Ortegal SL, serán realizadas segundo o proxecto no que se especifica que os traballos consistirán na realización dun trasvase de 30.000 metros cúbicos de area da zona de levante aos primeiros 500 metros da zona de poniente da praia de Covas».

Mientras se desarrollen estas esperadas obras en la playa de Covas, permanecerá cerrada al público. «Durante a execución destas obras, que durarán aproximadamente 2 meses, a praia permanecerá pechada por motivos de seguridade, tendo en conta a gran tonelaxe da maquinaría a empregar para a realización dos traballos», explicaba ayer la regidora municipal.

«Dende o Concello de Viveiro valórase positivamente este intervención, que vai poñer freo momentaneamente á degración deste areal, e aproveitase a ocasión para solicitar disculpas aos veciños polas molestias que estas obras poidan ocasionar».

Se esperó al final del verano por razones obvias, para no interferir en la temporada estival, época alta de turismo en la ciudad del Landro y en A Mariña. Era y es una actuación que venían reindicando los vecinos de Covas en su campaña «SOS pola praia de Covas».